Specjalista ds. Obsługi Klienta (eksport)

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Obsługi Klienta (eksport)

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż detaliczna
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

Nr ref: 40/2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta (eksport)

Podstawowe informacje

  • Miejsce pracy: Gdynia
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Godziny pracy: elastyczny start między 7 a 9

Twój zakres obowiązków

  • obsługa zamówień składanych przez klientów: weryfikacja asortymentu, wprowadzanie do systemu ERP, pilnowanie rezerwacji, wystawianie dokumentów magazynowych i innych potrzebnych do obsługi procesu
  • sporządzanie dokumentów eksportowych (faktury, listy załadunkowe, zgłoszenia do odprawy celnej) oraz bieżąca współpraca z agencją celną
  • kontakt z klientami na wszystkich etapach obsługi zamówienia i wysyłki, przekazywanie potrzebnych klientom informacji (logistycznych, produktowych, marketingowych, celnych)
  • kontakt z innymi obszarami w firmie w celu obsługi zamówień i reklamacji
  • obsługa projektów zleceniowych (make to order): wprowadzanie do systemu zamówień, kalkulacji i indeksów jednostkowych, monitoring terminowości
  • sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
  • inne działania wspierające sprzedaż na rynki zagraniczne

Nasze wymagania

  • doświadczenie we wsparciu (back office) i/lub w sprzedaży eksportowej – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, min. to znajomość funkcji logicznych i tabel przestawnych
  • analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
  • obycie z technologiami (programy komputerowe, komunikatory, systemy logistyczne, celne)
  • umiejętność organizacji pracy w zmiennym środowisku, terminowość oraz systematyczność

Dodatkowe atuty:
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP
  • analiza danych za pomocą kostki OLAP
  • znajomość drugiego języka obcego
 

    To oferujemy

    • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • inspirująca praca z klientami z różnych krajów i kontynentów
    • praca w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
    • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

    Kim jesteśmy?

    Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ok. 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów naszych przyszłych pracowników.

    Data dodania ogłoszenia: 17.09.2024

    Wróć do góry