Specjalista ds. obsługi klienta i likwidacji szkód
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi klienta i likwidacji szkód
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4000 zł - 5000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Obsługa klienta,
Ubezpieczenia
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Agencja RECREW HR poszukuje specjalistów!
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta I likwidacji szkód
Miejsce pracy: Gdynia, Śródmieście
Jesteś osobą zaangażowaną i otwartą na nowe wyzwania? Kontakt z klientem jest dla ciebie przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem? W takim razie aplikuj I zostań częścią zespołu!
Firma budująca nową jakość na rynku usług ubezpieczeniowych aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta I likwidacji szkód. Dołącz do organizacji zajmującej się skutecznym zaspokajaniem potrzeb ubezpieczeniowych zarówno klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm.
Obowiązki na stanowisku pracy:
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta I likwidacji szkód
Miejsce pracy: Gdynia, Śródmieście
Jesteś osobą zaangażowaną i otwartą na nowe wyzwania? Kontakt z klientem jest dla ciebie przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem? W takim razie aplikuj I zostań częścią zespołu!
Firma budująca nową jakość na rynku usług ubezpieczeniowych aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta I likwidacji szkód. Dołącz do organizacji zajmującej się skutecznym zaspokajaniem potrzeb ubezpieczeniowych zarówno klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm.
Obowiązki na stanowisku pracy:
- komunikacja z klientem, w celu pozyskania ważnych informacji dotyczących szkód, ubezpieczeń,
- przygotowanie dla klientów indywidualnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń,
- rejestracja szkód ubezpieczeniowych, gromadzenie odpowiedniej dokumentacji szkodowej,
- terminowe sprawdzanie wstępnych informacji dostarczanych w związku ze zgłoszonymi szkodami,
- prawidłowe prowadzenie dokumentacji w wewnętrznej bazie danych.
- doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego (min rok),
- wykształcenia średniego lub wyższego,
- znajomości pakietu MS Office,
- wysokiej kultury osobistej i etyki,
- komunikatywności, wytrwałości oraz ciekawości,
- chęci rozwoju w kierunku zdania egzaminu brokerskiego.
- znajomości języka angielskiego,
- doświadczenia w pracy z dokumentacją ubezpieczeniową i w likwidacji szkód (mile widziane).
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w zgranym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- ciekawą pracę oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- dofinansowanie do zajęć sportowych oraz prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 17.01.2023
Aktualizacja: 27.02.2023
Wróć do góry