Specjalista ds. obsługi klienta i likwidacji szkód
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi klienta i likwidacji szkód
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
Szukamy:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
Zapewnimy Ci:
Szukamy:
- osób, które posiadają doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (min 12 mce),
- osób, które posiadają doświadczenie w pracy z dokumentacją ubezpieczeniową i w likwidacji szkód (mile widziane)
- osób zmotywowanych, gotowych do działania,
- osób posiadających wysoka kulturę osobistą i etykę dla których kontakt z klientem jest przyjemnością a nie przykrym obowiązkiem,
- osób dla których dokładność jest na ważna i posiadają bardzo dobrą organizację pracy,
- osób posiadających dobrą znajomość angielskiego (min. Poziom B1),
- osób chcących się rozwijać i uczyć (w tym trudnych aspektów prawnych).
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- komunikację z klientem, w czasie którym będziesz pozyskiwać ważne informacje dotyczące szkód, ubezpieczeń,
- przygotowywanie dla Klientów indywidualnych rozwiązań zakresu ubezpieczeń,
- rejestrowanie szkód ubezpieczeniowych, gromadzenie odpowiedniej dokumentacji szkodowej oraz terminowe sprawdzanie wstępnych informacji dostarczanych w związku ze zgłoszonymi szkodami,
- zarządzanie dokumentami, prawidłowe prowadzenie dokumentacji w bazie danych spółki.
Zapewnimy Ci:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji i zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa i premie),
- realne możliwości rozwoju zawodowego,
- szacunek przełożonego i partnerskie podejście,
- niezbędne narzędzia pracy.
Data dodania ogłoszenia: 18.01.2023
Aktualizacja: 17.02.2023
Wróć do góry