Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa na zastępstwo
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Na co dzień w naszym zespole:
- zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,
- rozpatrujesz reklamacje,
- sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,
- zapewniasz kompleksową obsługę klientów, którymi się opiekujesz z wykorzystaniem telefonu, email oraz podczas bezpośrednich spotkań,
- wspierasz klientów w obsłudze bankowości elektronicznej,
- współpracujesz z wieloma jednostkami w banku.
- znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientem,
- wiesz, jak dobrze zorganizować własną pracę i potrafisz pracować w zespole,
- efektywnie działasz pod presją czasu,
- nie boisz się nowych wyzwań.
Data dodania ogłoszenia: 06.11.2024
Aktualizacja: 05.12.2024
Wróć do góry