Specjalista ds. obsługi klientów i administracji biurowej
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi klientów i administracji biurowej
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Wynagrodzenie brutto
4666 zł - 6500 złRodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Opis stanowiska:
Jesteśmy Polskim Centrum Rezydencji https://pcr-legal.pl, które specjalizuje się w profesjonalnym wsparciu i reprezentacji cudzoziemców w Polsce. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klientów, która będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne naszych klientów w procesach związanych z pobytem i zatrudnieniem w Polsce.
Idealny kandydat powinien łączyć wiedzę z zakresu komunikacji i sprzedaży naszych usług z umiejętnościami organizacyjnymi i sekretarskimi.
Obowiązki:
Wymagania:
Mile widziane:
Oferujemy:
Proces Rekrutacji:
Jesteśmy Polskim Centrum Rezydencji https://pcr-legal.pl, które specjalizuje się w profesjonalnym wsparciu i reprezentacji cudzoziemców w Polsce. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klientów, która będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne naszych klientów w procesach związanych z pobytem i zatrudnieniem w Polsce.
Idealny kandydat powinien łączyć wiedzę z zakresu komunikacji i sprzedaży naszych usług z umiejętnościami organizacyjnymi i sekretarskimi.
Obowiązki:
- Przygotowywanie i składanie dokumentacji do urzędów (wnioski o karty pobytu, pozwolenia na pracę itp.).
- Informowanie klientów o postępach w sprawach przez e-mail, chat lub telefon.
- Kontakt z urzędami w sprawach związanych z legalizacją pobytu i pracy.
- Organizacja dokumentów i prowadzenie korespondencji. Dbanie o porządek w dokumentacji i przestrzeganie terminów.
- Wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach biurowych (zarządzanie kalendarzem, obsługa telefonów i e-maili, przypominanie o ważnych sprawach itd.).
- Rejestracja faktur, umów i innych dokumentów w systemie.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku sekretarskim.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem.
- Skrupulatność i umiejętność zarządzania czasem.
- Znajomość języka polskiego na poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie).
- Chęć do nauki i osobistego rozwoju.
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego.
Mile widziane:
- Znajomość innych języków obcych.
- Umiejętność sprzedaży usług.
- Znajomość procedur legalizacyjnych w Polsce (np. karty pobytu, zezwolenia na pracę) i/lub znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Praca w biurze w Gdańsku, w dogodnej lokalizacji niedaleko Starego Miasta. Stały grafik pracy: od poniedziałku do piątku, godziny 9:00–17:00.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (UoP) lub innych form współpracy – do uzgodnienia.
- Pełny etat preferowany, ale rozważamy także inne formy zatrudnienia.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia.
- Benefity - MultiSport, ubezpieczenie zdrowotne itp.
Proces Rekrutacji:
- Przesłanie CV na adres: [ukryte]
- Selekcja aplikacji
- Rozmowa kwalifikacyjna (telefoniczna/online)
- Spotkanie w biurze
- Decyzja i oferta pracy
Data dodania ogłoszenia: 19.12.2024
Aktualizacja: 19.12.2024
Wróć do góry