Specjalista ds. obsługi klientów i apartamentów

powrót do listy
Wymiar pracy
Sezonowa / Tymczasowa / Dodatkowa
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Hotelarstwo,
Turystyka
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie

Aktualizacja: 4 dni temu

Poszukujemy pełnej zapału, komunikatywnej, błyskotliwej i operatywnej osoby do naszego zespołu na stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów i apartamentów.

WYMIAR CZASU PRACY: praca w niepełnym wymiarze godzin w okresie maja oraz w pełnym wymiarze godzin w okresie od czerwca do września z możliwością przedłużenia współpracy po uzgodnieniu warunków.

TWOJE PODSTAWOWE ZADANIA, TO:
obsługa systemów rezerwacyjnych i rozliczeniowych,
kompleksowa obsługa klientów,
kontrola stanu technicznego apartamentów,
kontrola jakości wykonywanych usług przez podmioty zewnętrzne,
organizacja pracy niezbędnej do codziennego funkcjonowania biura oraz kontrola i dbanie o jego prawidłowe funkcjonowanie.

WYSTARCZY, ŻE:
znasz środowisko Microsoft, w tym MS Office,
posiadasz prawo jazdy kategorii B,
płynnie komunikujesz się co najmniej w języku angielskim,
jesteś dyspozycyjna/y,
jesteś osobą komunikatywną i kreatywną w działaniu,
posiadasz ciekawą osobowość, pogodne usposobienie oraz wysoką kulturę osobistą,
posiadasz umiejętność organizacji pracy i czasu pracy oraz efektywnej pracy zespołowej,
potrafisz się zaangażować i myśleć analitycznie,
radzisz sobie w trudnych i stresowych  sytuacjach oraz posiadasz zdolności mediacyjne

W ZAMIAN OFERUJEMY:
ciekawą, pełną wyzwań (a czasem i pełną wrażeń) pracę w przyjaznej atmosferze w gronie młodych i nieprzeciętnych osób,
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie,
samochód służbowy,
elastyczne godziny pracy,
niezbędne wsparcie na starcie (szkoleniowe i mentalne).

Zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem drogą mailową pod adres:  r...@grand... Wyświetl e-mail

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy także o dopisanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez GRAND APARTMENTS z siedzibą w Sopocie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Informacje o firmie
Jesteśmy lokalną firmą zajmującą się obsługą krótko-, średnio- i długoterminowego (wakacyjnego i biznesowego) wynajmu apartamentów z sektora premium, położonych w najatrakcyjniejszych lokalizacjach Trójmiasta.

Pracujemy zespołowo, ponieważ uważamy, że tylko w taki sposób można osiągać lepsze rezultaty. Nasz zespół, to miks dynamicznych osobowości tworzących dobrą energię, posiadamy szeroką wiedzę i działamy z pełnym zaangażowaniem.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzule
Ogłoszenie standardowe
r...@grand... Wyświetl e-mail
Grand Apartments
Adres
Sopot
Ważne jeszcze 20 dni (do 09.03.2020)
obserwuj to ogłoszenie
  • Numer ogłoszenia: 63249357
  • Data wyróżnienia: 13 lutego 2020
  • Data wprowadzenia: 13 lutego 2020
  • Aktualizacja: 13 lutego 2020
  • Wyświetleń: 181
  • Wyświetleń na liście: 2 688
Wydrukuj to ogłoszenie
Poleć znajomemu
Podziel się na Facebooku
zgłoś do moderacji