Specjalista ds. obsługi sieci sprzedaży
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi sieci sprzedaży
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Ubezpieczenia
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Nr ref: SOSS/TUW/03/2023
Zadania na stanowisku:
Aplikacje prosimy kierować nas na adres: [ukryte]
W tytule wiadomości prosimy o wpisanie nazwy stanowiska lub nr referencyjnego.
- weryfikacja dokumentacji niezbędnej w procesie rejestracji pośredników w KNF,
- zgłaszanie egzaminów do KNF dla osób ubiegających się o wykonanie czynności agencyjnych,
- obsługa procesu składania wniosków o wpis, zmianę wpisu i wykreślenie agenta z Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych,
- ewidencja osób wykonujących czynności agencyjne na rzecz Towarzystwa w dedykowanym systemie,
- obsługa zgłoszeń i zapytań pośredników (rozpoznawanie tematów oraz przekazywanie informacji zwrotnej),
- obsługa i archiwizacja dokumentacji agencyjnej regulującej współpracę Towarzystwa z pośrednikiem,
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Towarzystwa.
- minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży ubezpieczeniowej,
- znajomości regulacji prawnych związanych z rejestracją pośredników ubezpieczeniowych,
- swobodnej obsługi pakietu MS Office w szczególności Word, Excel,
- dokładności w pracy z danymi i dokumentacją,
- samodzielności w organizacji i realizacji swoich zadań,
- zaangażowania w pracę zespołu, szczególnie przy realizacji zadań w nieprzekraczalnych terminach,
- wykształcenia min. średniego.
- pracę w doświadczonym, czteroosobowym zespole specjalistów,
- wsparcie merytoryczne w trakcie adaptacji na stanowisko,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- dofinansowanie urlopu,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- ubezpieczenie na życie,
- dostęp do programu Multisport,
- możliwość dołączenia do grupy sportowej, starty w imprezach charytatywnych,
- owocowe czwartki,
- świąteczne bonusy,
- wolontariat pracowniczy,
- Pracowniczy Program Emerytalny (opłacamy przez pracodawcę),
- dobrą lokalizację biura, blisko centrum Sopotu, dworca SKM i morza,
- możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 9:00,
- praca zdalną do 4 dni w miesiącu.
Aplikacje prosimy kierować nas na adres: [ukryte]
W tytule wiadomości prosimy o wpisanie nazwy stanowiska lub nr referencyjnego.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Klauzula informacyjna:
Decydując się na udział w procesie rekrutacyjnym związanym z powyższym ogłoszeniem o pracę, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Dane te będą przetwarzane przez SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie: ul. Władysława IV 22, 81-743 Sopot, jako administratora(ów) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawą przetwarzania danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji jest art. 221 kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO*. W związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym dane osobowe będą przechowywane przez nas po jego zakończeniu przez okres 3 miesięcy.
Podanie danych w zakresie wskazanym w art. 221 §1 kodeksu pracy jest warunkiem udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie może uniemożliwić prawidłowe jego przeprowadzenie. Podanie danych osobowych wykraczających poza ten zakres, w tym wizerunku pozostaje całkowicie dobrowolne.
Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, którym administrator(rzy) zlecił(li) czynności w zakresie przeprowadzenia działań rekrutacyjnych, przechowywania dokumentacji lub utrzymania systemów informatycznych.
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@saltus.pl lub telefonicznie pod numerem 801 888 666.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Tobie prawa:
1. cofnięcia w dowolnym czasie uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych,
2. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub uzupełnienia,
3. usunięcia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 17 RODO,
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych na zasadach opisanych w art. 18 RODO,
5. przenoszenia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 20 RODO,
6. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
7. interwencji u administratora lub wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
* rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Decydując się na udział w procesie rekrutacyjnym związanym z powyższym ogłoszeniem o pracę, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Dane te będą przetwarzane przez SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie: ul. Władysława IV 22, 81-743 Sopot, jako administratora(ów) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawą przetwarzania danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji jest art. 221 kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO*. W związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym dane osobowe będą przechowywane przez nas po jego zakończeniu przez okres 3 miesięcy.
Podanie danych w zakresie wskazanym w art. 221 §1 kodeksu pracy jest warunkiem udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie może uniemożliwić prawidłowe jego przeprowadzenie. Podanie danych osobowych wykraczających poza ten zakres, w tym wizerunku pozostaje całkowicie dobrowolne.
Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, którym administrator(rzy) zlecił(li) czynności w zakresie przeprowadzenia działań rekrutacyjnych, przechowywania dokumentacji lub utrzymania systemów informatycznych.
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@saltus.pl lub telefonicznie pod numerem 801 888 666.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Tobie prawa:
1. cofnięcia w dowolnym czasie uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych,
2. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub uzupełnienia,
3. usunięcia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 17 RODO,
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych na zasadach opisanych w art. 18 RODO,
5. przenoszenia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 20 RODO,
6. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
7. interwencji u administratora lub wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
* rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 15.10.2022
Aktualizacja: 21.03.2023
Wróć do góry