Specjalista ds. Organizacyjnych i Administracyjnych
podstawowe
Gdynia Dąbrowa
Chwaszczyńska 170C/24 Specjalista ds. Organizacyjnych i Administracyjnych Umowa o pracę
Chwaszczyńska 170C/24 Specjalista ds. Organizacyjnych i Administracyjnych Umowa o pracę
Specjalista ds. Organizacyjnych i Administracyjnych
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem,
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
FootMedical - firma z polskim kapitałem o dużym stażu w branży medycznej. Jesteśmy producentem i dystrybutorem specjalistycznych produktów z zakresu ortopedii i biomechaniki (produkty ortotyczne: wkładki ortopedyczne, ortezy, itp.). Oferujemy profesjonalne rozwiązania w dziedzinie zapobiegania, łagodzenia, poprawiania oraz korygowania utraconych funkcji ludzkiego układu mięśniowo-szkieletowego i postawy.
Stawiamy nie tylko na produkty uznanych marek, ale także na zgrany zespół pełny energii i zapału, który chcemy poszerzyć o:
Specjalista ds. Organizacyjnych i Administracyjnych
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: , w tytule wpisując Specjalista ds. Organizacyjnych.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Stawiamy nie tylko na produkty uznanych marek, ale także na zgrany zespół pełny energii i zapału, który chcemy poszerzyć o:
Specjalista ds. Organizacyjnych i Administracyjnych
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- z zaangażowaniem podejmujesz się codziennych zadań administracyjnych, takich jak zarządzanie zamówieniami na artykuły biurowe, ale jednocześnie będziesz gotowy na wyzwania związane z bardziej strategicznymi projektami
- jesteś samodzielny, potrafisz sprawnie zarządzać zarówno detalami, jak i bardziej złożonymi procesami w firmie, dbając o efektywność działania na każdym poziomie
- łatwo nawiązujesz kontakty, jesteś komunikatywny i potrafisz pracować w zespole
- bardzo dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie – i nie obawiasz się go używać
- masz podzielność uwagi i umiesz zorganizować sobie pracę
- posiadasz umiejętności analityczne
- masz pozytywne nastawienie i chęć do pracy
- jesteś dokładny i skrupulatny
- nie boisz się zadawać pytań
- masz doświadczenie w pracy biurowej
- mile widziane doświadczenie w marketingu
- odpowiedzialność za kwestie organizacyjne i administracyjne
- sporządzanie raportów, zestawień, tworzenie pism biznesowych
- wyszukiwanie potencjalnych zagranicznych partnerów biznesowych i wstępny kontakt
- współpraca z pozostałymi działami w firmie
- aktywne rozwiązywanie bieżących spraw
- uczestnictwo w spotkaniach i przygotowywanie notatek z ich przebiegu
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i szkoleń
- monitorowanie i zamawianie materiałów biurowych oraz innych potrzebnych zasobów
- stabilne warunki zatrudnienia
- pyszną kawę oraz świetną atmosferę w pracy
- niezbędne szkolenia oraz narzędzia pracy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz zdobywania nowych umiejętności
- kartę Multisport oraz pakiet medyczny po okresie próbnym
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Footmedical Aneta Słoma z siedzibą w Gdyni dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 08.04.2025
ID oferty: 66047194
Zgłoś
Zobacz także:
Kierownik SALI
Gdynia Wzgórze św. Maksymiliana
Kierowca Taxi z własnym autem
Sopot Kamienny Potok
Specjalista ds. Systemów HVAC
Straszyn
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Foot Medical
Lokalizacja
Adres
Gdynia DąbrowaChwaszczyńska 170C/24
Wróć do góry