Specjalista ds. Performance Marketingu

mini
Gdańsk Specjalista ds. Performance Marketingu Umowa o pracę

Specjalista ds. Performance Marketingu

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa

Wymagania

  • Doświadczenie 3-4 lata w zarządzaniu kampaniami performance marketingowymi.
  • Zaawansowana znajomość Google Ads, Google Analytics, Meta Ads.
  • Zrozumienie digital marketingu i e-commerce.
  • Kompetencje analityczne i dbałość o szczegóły.
  • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Dodatkowe kwalifikacje:
  • Znajomość Google Tag Manager, Google Data Studio.
  • Znajomość narzędzi SEO (Ahrefs, Semstorm, Senuto, inne).
  • Podstawy HTML, WordPress, techniczne aspekty SEO.

Opis stanowiska

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii pozyskiwania ruchu: SEM, SEO, Social Media.
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi: Google Ads, Google Shopping, Meta Ads.
  • Analiza i optymalizacja wyników kampanii.
  • Generowanie raportów i analiza danych ruchu.
  • Eksploracja nowych kanałów i formatów akwizycji.
  • Kooperacja z agencjami zewnętrznymi i kontrola ich pracy.
  • Zarządzanie zmianami technicznymi w obszarze SEM.
  • Koordynacja działań z działami marketingu, e-commerce, IT.

Oferujemy

  • Stabilność zatrudnienia, umowa o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, elastyczne formy pracy (hybryda/remote).
  • Wpływ na rozwój dużego e-commerce.
  • Autonomia i miejsce na inicjatywy.
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, polecanie pracowników).
  • Rozwój poprzez szkolenia i coaching.
  • Praca w nieformalnej atmosferze, biuro z dogodnym dojazdem, napoje bez ograniczeń.

Data dodania ogłoszenia: 01.06.2025

Aktualizacja: 16.06.2025

ID oferty: 66101558

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja

Adres
Gdańsk

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry