specjalista ds. rekrutacji i obsługi studenta anglojęzycznego
Umowa o pracę
Pełny etat
Gdańsk Wrzeszcz Górny
ks. Leona Miszewskiego 12/13
ks. Leona Miszewskiego 12/13
Specjalista ds. rekrutacji i obsługi studenta anglojęzycznego
Branża / kategoria
Edukacja / Nauka
Gdańsk
Wrzeszcz Górny
ks. Leona Miszewskiego 12/13 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
Wrzeszcz Górny
ks. Leona Miszewskiego 12/13 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
- Galeria
- Mapa
Gdańsk Wrzeszcz Górny, ks. Leona Miszewskiego 12/13
Specjalista ds. rekrutacji i obsługi studenta anglojęzycznego
-
Komunikacja miejska
-
Restauracje i kawiarnie
-
Zakupy
-
Sport i rekreacja
-
Nauka i szkolnictwo
Szczegóły:
- Branża: Edukacja / Nauka
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Specjalista
Współudział z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni (kanclerz, dziekani, rektor, prorektor ds. rozwoju, kierownik ds. promocji i sprzedaży) w zakresie opracowania strategii rekrutacji i przygotowania operacyjnego procesu rekrutacji.
2. Przygotowaniem dokumentacji związanej z rekrutacją studentów, uczestników szkoleń, współpraca przy jej opracowywaniu.
3. Opracowaniem szczegółowych informacji i udzielaniem ich kandydatom na studia, szkolenia na temat uczelni, przyjmowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji kandydatów, wprowadzanie danych do systemu.
4. Aktywnym w mediach społecznościowych w kraju i za granicą, pozyskiwaniem i rekrutacją kandydatów na studia, studia podyplomowe oraz kursy specjalistyczne.
5. Aktywna Rekrutacja cudzoziemców na studia w języku angielskim, konsultacje dla kandydatów na studia oraz ich rodziców. Nawiązywanie kontaktów z rekruterami zarówno z Polski, jak też z innych krajów.
6. Przygotowywaniem danych i informacji na potrzeby sprawozdań w obszarze rekrutacji zgodnie z wymogami Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz potrzebami Uczelni oraz władzami uczelni
7. Kompleksową obsługą studentów uczęszczających na studia w języku angielskim w tym:
- prowadzenie komputerowej bazy danych dotyczącej studentów, przygotowanie i kompletowanie profili oraz protokołów egzaminacyjnych, wprowadzenie ocen (ZEUS),
- przygotowywanie oraz rozliczanie kart egzaminacyjnych po sesji,
- przygotowanie obron (przygotowanie teczek do obrony, rozliczenie studentów, zatwierdzanie grafików obron),
8. Obsługą systemu internetowej rejestracji kandydatów na studia, kursy "eRekrutacja".
9. Obsługą systemu internetowej obsługi studentów "eDziekanat".
10. Weryfikacja strony internetowej i przesyłanie ewentualnych zmian do zrealizowania przez firmę zewnętrzną.
11. Pomocą w organizacji imprez organizowanych przez Uczelnię.
12. Udziałem w targach edukacyjnych i w innych spotkaniach z potencjalnymi kandydatami.
13. Wsparciem Kierownika ds. promocji w social mediach (dodawanie postów oraz regularne odpowiadanie na wiadomości użytkowników).
14. Koordynowaniem procesu zamówień legitymacji elektronicznych i hologramów dla rekrutów, wydawanie legitymacji rekrutom.
15. Dbaniem o pozytywny wizerunek Uczelni poprzez aktualizowanie statystyk w rankingach zewnętrznych.
16. Wsparciem w wykonywaniu materiałów promocyjnych, rozwieszaniu plakatów oraz ogłoszeń, dbanie o ich aktualność. Dbanie o aktualność plakatów podmiotów zewnętrznych (usuwanie plakatów nieaktualnych lub zakrywających inne ogłoszenia).
17. Zastępowaniem pracowników Dziekanatu.
18. Skanowaniem dokumentów i inne prace biurowe.
19. Tłumaczeniem z języka polskiego na język angielski.
20. Przedkładanie cotygodniowych planów pracy/w poniedziałki do godz.12.00/ oraz informacji o ich realizacji w piątki do godz. 16.00.
2. Przygotowaniem dokumentacji związanej z rekrutacją studentów, uczestników szkoleń, współpraca przy jej opracowywaniu.
3. Opracowaniem szczegółowych informacji i udzielaniem ich kandydatom na studia, szkolenia na temat uczelni, przyjmowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji kandydatów, wprowadzanie danych do systemu.
4. Aktywnym w mediach społecznościowych w kraju i za granicą, pozyskiwaniem i rekrutacją kandydatów na studia, studia podyplomowe oraz kursy specjalistyczne.
5. Aktywna Rekrutacja cudzoziemców na studia w języku angielskim, konsultacje dla kandydatów na studia oraz ich rodziców. Nawiązywanie kontaktów z rekruterami zarówno z Polski, jak też z innych krajów.
6. Przygotowywaniem danych i informacji na potrzeby sprawozdań w obszarze rekrutacji zgodnie z wymogami Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz potrzebami Uczelni oraz władzami uczelni
7. Kompleksową obsługą studentów uczęszczających na studia w języku angielskim w tym:
- prowadzenie komputerowej bazy danych dotyczącej studentów, przygotowanie i kompletowanie profili oraz protokołów egzaminacyjnych, wprowadzenie ocen (ZEUS),
- przygotowywanie oraz rozliczanie kart egzaminacyjnych po sesji,
- przygotowanie obron (przygotowanie teczek do obrony, rozliczenie studentów, zatwierdzanie grafików obron),
8. Obsługą systemu internetowej rejestracji kandydatów na studia, kursy "eRekrutacja".
9. Obsługą systemu internetowej obsługi studentów "eDziekanat".
10. Weryfikacja strony internetowej i przesyłanie ewentualnych zmian do zrealizowania przez firmę zewnętrzną.
11. Pomocą w organizacji imprez organizowanych przez Uczelnię.
12. Udziałem w targach edukacyjnych i w innych spotkaniach z potencjalnymi kandydatami.
13. Wsparciem Kierownika ds. promocji w social mediach (dodawanie postów oraz regularne odpowiadanie na wiadomości użytkowników).
14. Koordynowaniem procesu zamówień legitymacji elektronicznych i hologramów dla rekrutów, wydawanie legitymacji rekrutom.
15. Dbaniem o pozytywny wizerunek Uczelni poprzez aktualizowanie statystyk w rankingach zewnętrznych.
16. Wsparciem w wykonywaniu materiałów promocyjnych, rozwieszaniu plakatów oraz ogłoszeń, dbanie o ich aktualność. Dbanie o aktualność plakatów podmiotów zewnętrznych (usuwanie plakatów nieaktualnych lub zakrywających inne ogłoszenia).
17. Zastępowaniem pracowników Dziekanatu.
18. Skanowaniem dokumentów i inne prace biurowe.
19. Tłumaczeniem z języka polskiego na język angielski.
20. Przedkładanie cotygodniowych planów pracy/w poniedziałki do godz.12.00/ oraz informacji o ich realizacji w piątki do godz. 16.00.
Informacje o firmie
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku jest uczelnią branżową i specjalizuje się w kształceniu wysoko wykwalifikowanych kadr dla branży turystycznej.
WSTiH w Gdańsku posiada 27 letnie doświadczenie w edukowaniu teoretycznym i praktycznym rzeszy kadry zawodowej dla światowego rynku turystyki. Dyplomy WSTiH trafiły do ponad 13 tysięcy absolwentów z całego świata. Dzięki zdobytemu wykształceniu nasi abiturienci z sukcesem, na kierowniczych stanowiskach zarządzają hotelami, restauracjami i innymi obiektami w branży turystycznej. Duże grono osób zostaje właścicielami własnych działalności gospodarczych w sektorze MSP w branży turystycznej. Jest to dowód, że zainteresowania i pasja stają się zawodem. Jesteśmy Uczelnią, w której koncentrujemy się na wszystkich wymiarach i aspektach światowej turystyki. Obserwujemy i analizujemy potrzeby rynku wdrażając nowe programy odzwierciedlające światowe trendy. Jesteśmy otwarci i innowacyjni w obszarze kształcenia. Zatrudniamy najwyższej klasy polskich i zagranicznych wykładowców będących praktykami w swoich dziadzinach.
Studia w WSTiH w Gdańsku to kreatywność w biznesie, twórcze myślenie, przygotowywanie najlepszej kadry zawodowej dla hotelarstwa, gastronomii, turystyki. To innowacyjne kształcenie i nowoczesna oferta kształcenia umożliwiająca studentom i absolwentom spełnianie swoich marzeń.
WSTiH w Gdańsku posiada 27 letnie doświadczenie w edukowaniu teoretycznym i praktycznym rzeszy kadry zawodowej dla światowego rynku turystyki. Dyplomy WSTiH trafiły do ponad 13 tysięcy absolwentów z całego świata. Dzięki zdobytemu wykształceniu nasi abiturienci z sukcesem, na kierowniczych stanowiskach zarządzają hotelami, restauracjami i innymi obiektami w branży turystycznej. Duże grono osób zostaje właścicielami własnych działalności gospodarczych w sektorze MSP w branży turystycznej. Jest to dowód, że zainteresowania i pasja stają się zawodem. Jesteśmy Uczelnią, w której koncentrujemy się na wszystkich wymiarach i aspektach światowej turystyki. Obserwujemy i analizujemy potrzeby rynku wdrażając nowe programy odzwierciedlające światowe trendy. Jesteśmy otwarci i innowacyjni w obszarze kształcenia. Zatrudniamy najwyższej klasy polskich i zagranicznych wykładowców będących praktykami w swoich dziadzinach.
Studia w WSTiH w Gdańsku to kreatywność w biznesie, twórcze myślenie, przygotowywanie najlepszej kadry zawodowej dla hotelarstwa, gastronomii, turystyki. To innowacyjne kształcenie i nowoczesna oferta kształcenia umożliwiająca studentom i absolwentom spełnianie swoich marzeń.
Prosimy o dodanie klauzuli:
W CV prosimy zamieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem https://wstih.pl/wp-content/uploads/2020/05/Dla-kandydata-do-pracy_WSTiH.pdf
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem https://wstih.pl/wp-content/uploads/2020/05/Dla-kandydata-do-pracy_WSTiH.pdf
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
zobacz klauzulę
Data dodania: 02.07.2025
Numer oferty: 66131616
Wróć do góry