Specjalista ds. Relacji z Klientami i Właścicielam Umowa o pracę (+inne) Pełny etat Gdańsk Śródmieście
Jaglana 6

Specjalista ds. Relacji z Klientami i Właścicielam

Branża / kategoria Hotelarstwo, Turystyka, Zarządzanie nieruchomością
Gdańsk 
Śródmieście 
Jaglana 6
Rodzaj umowy Umowa o pracę
(+inne)
Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
(+inne)
Wynagrodzenie 4700 - 6000
Specjalista ds. Relacji z Klientami i Właścicielam: zdjęcie 96680701
  • Galeria
  • Mapa
Gdańsk Śródmieście, Jaglana 6

Specjalista ds. Relacji z Klientami i Właścicielam

Szczegóły:
  • Branża: Hotelarstwo, Turystyka, Zarządzanie nieruchomością
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Wymiar pracy: Pełny etat
  • Charakter pracy: Stacjonarna, Hybrydowa
  • Stanowisko: Specjalista
Dodatkowe informacje:
  • Wymagane doświadczenie: Nie
OFERTA PRACY: Specjalista ds. Relacji z Klientami i Właścicielami Apartamentów | FLATBOOK
Lokalizacja: Biuro w centrum Gdańska
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B
Jeśli...
  • Masz świetne umiejętności interpersonalne i z łatwością budujesz relacje,
  • Jesteś dobrze zorganizowaną osobą, która potrafi priorytetyzować zadania,
  • Chcesz rozwijać się w branży obsługi klienta i nieruchomości,
  • Lubisz pracę zespołową i chcesz mieć realny wpływ na zadowolenie klientów...
…to bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie!

Flatbook powstał z myślą o ludziach: właścicielach, którzy zaufali nam i przekazali do obsługi swoje apartamenty, oraz gościach, którzy szukają wyjątkowych miejsc na odpoczynek. Każdego dnia pracujemy, aby przestrzenie, którymi się opiekujemy, stawały się tłem dla pięknych chwil.
Czym będziesz się zajmować?
  • Prowadzenie rozmów z naszymi klientami, czyli właścicielami apartamentów, w sprawach związanych z wynajmem i przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów,
  • Monitorowanie realizacji spraw i informowanie klientów o postępach,
  • Koordynacja wprowadzenia nowych apartamentów i klientów do firmy,
  • Badanie satysfakcji klientów oraz przeprowadzanie rocznych ankiet,
  • Uzupełnianie dokumentacji i koordynacja wysyłki miesięcznych newsletterów,
  • Publikacja ogłoszeń i kontakt z osobami zainteresowanymi wynajmem długoterminowym,
  • Analiza i ocena standardu apartamentów oraz wsparcie klientów w jego utrzymaniu.
Co oferujemy?
  • Wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi 6000 zł + VAT na umowie B2B lub 4700 zł brutto na umowie o pracę. W przypadku studentów oferujemy możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie ze stawką 30,50 zł/h.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat, jasne zasady współpracy i stałe godziny pracy.
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (ok. 6 miesięcy).
  • Rozwój i szkolenia - chcemy, abyś rósł razem z nami!
  • Brak narzuconego dress code’u - pracujemy w komfortowych warunkach.
  • Przyjazną atmosferę i zgrany zespół, który działa na zasadach wzajemnego szacunku i wsparcia.
Kogo szukamy?
  • Osoby proaktywnej, komunikatywnej i empatycznej,
  • Potrafiącej działać pod presją czasu i skutecznie priorytetyzować zadania,
  • Sprawnie posługującej się komputerem,
  • Gotowej do szybkiej nauki i zdobywania nowych umiejętności,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, nieruchomościach lub hotelarstwie.
Jak aplikować?
Jeśli ta oferta brzmi jak coś dla Ciebie, wypełnij formularz rekrutacyjny, w którym odpowiesz na kilka pytań oraz załączysz swoje CV. Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę.
Link do formularza: https://forms.gle/ksrExjEzhq93aJhL9
Czekamy na Ciebie!
Informacje o firmie
Kim jesteśmy?
Flatbook to dynamicznie rozwijająca się firma z branży hotelarskiej, oferująca luksusowe apartamenty. Dajemy ludziom przestrzeń do tworzenia wspomnień, dbając o jakość, komfort i relacje, które pozostawiają trwały ślad w życiu. Promujemy kulturę szacunku i wzajemnego wsparcia, wierząc, że dobre relacje w zespole i z naszymi klientami tworzą fundamenty sukcesu.
Flatbook powstał z myślą o ludziach: właścicielach, którzy zaufali nam i przekazali do obsługi swoje apartamenty, oraz gościach, którzy szukają wyjątkowych miejsc na odpoczynek. Każdego dnia pracujemy, aby przestrzenie, którymi się opiekujemy, stawały się tłem dla pięknych chwil.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) z siedzibą w (adres) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.

Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę

Data dodania: 02.07.2025

Numer oferty: 66131517

Wróć do góry