Specjalista ds. sprzedaży części samochodowych
maxi
Specjalista ds. sprzedaży części samochodowych
Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Specjalista ds. sprzedaży części samochodowych
Firma
Wymiar pracy
Część etatu
Wynagrodzenie brutto
4000 zł - 15000 złRodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Przedstawiciel handlowy,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Firma z Gdańska (Rębiechowo) zatrudni specjalistę ds. sprzedaży części samochodowych na rynek zagraniczny (Skandynawia)
Jesteś osobą z doświadczeniem w sprzedaży i interesuje Cię rynek skandynawski? Chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu i rozwijać swoją karierę zawodową w branży motoryzacyjnej? To oferta dla Ciebie!
Opis stanowiska:
Poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży Części Samochodowych na eksport, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój rynku zagranicznego, ze szczególnym uwzględnieniem Skandynawii (Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia). Praca opierać się będzie na stałej współpracy z Norwegią, co daje możliwość poznania specyfiki rynku oraz budowania długofalowych relacji biznesowych.
Zakres obowiązków:
Dołącz do nas i rozwijaj karierę na rynku skandynawskim!
Jesteś osobą z doświadczeniem w sprzedaży i interesuje Cię rynek skandynawski? Chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu i rozwijać swoją karierę zawodową w branży motoryzacyjnej? To oferta dla Ciebie!
Opis stanowiska:
Poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży Części Samochodowych na eksport, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój rynku zagranicznego, ze szczególnym uwzględnieniem Skandynawii (Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia). Praca opierać się będzie na stałej współpracy z Norwegią, co daje możliwość poznania specyfiki rynku oraz budowania długofalowych relacji biznesowych.
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż części samochodowych na rynku skandynawskim.
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi.
- Negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych.
- Monitorowanie rynku i analiza potrzeb klientów w Skandynawii.
- Obsługa zamówień, koordynacja logistyki eksportowej.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Doświadczenie w sprzedaży (preferowana branża motoryzacyjna).
- Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny).
- Znajomość dodatkowego języka obcego, np. norweskiego, szwedzkiego, duńskiego, fińskiego – będzie dużym atutem.
- Dobre umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
- Samodzielność w działaniu i umiejętność pracy w zespole.
- Zorientowanie na cel i wyniki.
- Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.
- Stałą współpracę z rynkiem norweskim.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
Dołącz do nas i rozwijaj karierę na rynku skandynawskim!
Informacje o firmie
Firma Pol-Nor Bildeler Sp. z o. o. zajmuje się sprzadażą części samochodowych z Polski do Norwegii.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)".
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 10.01.2025
Zgłoś
Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy
Asystentka Dyrektora / Sekretarka / Pomoc Księgowa
premium
Aktualizacja: 6 godzin temu
Asystentka Dyrektora / Sekretarka / Pomoc Księgowa
podstawowe
Aktualizacja: 6 godzin temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Pol-Nor Bildeler Sp. z o. o.
Wróć do góry