Specjalista ds. technicznych - administracja

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. technicznych - administracja

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Budownictwo,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

Twój zakres obowiązków
  • obsługa Klientów w zakresie odbiorów mieszkań, w tym: przygotowanie dokumentów /protokołów odbiorowych dla Klientów, ustalanie terminów odbioru i prowadzenie spotkań odbiorowych z Klientami, przekazywanie kluczy i dokumentacji, kontrola nad terminowością i jakością usuwania usterek, prowadzenie korespondencji z Klientami,
  • obsługa Klientów w zakresie zgłaszanych usterek w okresie rękojmi, w tym: prowadzenie korespondencji z Klientami i administracją osiedla, współpraca z Inspektorami nadzoru lub pracownikami Spółki odpowiedzialnymi za weryfikację usterek, udział w odbiorach pogwarancyjnych, dbanie o wysoką jakość i terminowość usuwania usterek,
  • odbiór osiedli od generalnego wykonawcy, zapoznanie się z dokumentacją powykonawczą, współpraca z zarządcami osiedli,
  • prowadzenie zmian lokatorskich wg zgłoszeń i oczekiwań Klientów,
  • podpisywanie z Klientami aktów notarialnych przenoszących własność mieszkań jako pełnomocnik Spółki, w tym: przygotowanie dokumentów we współpracy z innymi działami, ustalanie terminów aktów i organizacja spotkań w kancelarii notarialnej, prowadzenie korespondencji z Klientami.

Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne),
  • znajomości rynku mieszkaniowego,
  • mile widziane doświadczenie w pracy zarządcy nieruchomości,
  • predyspozycji do pracy z Klientami,
  • systematyczności, odpowiedzialności, komunikatywności, zaangażowania,
  • dobrej organizacji pracy

To oferujemy
  • pracę w firmie o uznanej renomie,
  • możliwość rozwoju osobistego i zdobycia doświadczenia,
  • pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole i dobrą atmosferę w miejscu pracy,
  • umowa na czas określony,
  • opiekę medyczną na wysokim poziomie oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. ubezpieczenie na życie, kartę sportowo-rekreacyjną).
Informacje o firmie
Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ok. 22.400 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.
Jakość naszych osiedli jest potwierdzana przez liczne nagrody, w tym prestiżowy tytuł w konkursie "Budowa Roku". Naszym celem jest dotrzymywanie obietnic i zachowanie zaufania naszych klientów.

Dołącz do naszego zespołu!

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) z siedzibą w (adres) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.

Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 27.08.2024

Aktualizacja: 15.11.2024

Wróć do góry