Specjalista ds. wsparcia Klienta z j. niemieckim (Bonus na start)
Ogłoszenie nieaktualne
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
5 300 złWynagrodzenie brutto (do)
5 500 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Ubezpieczenia,
Przychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Rekrutacja online
Tak
Aktualizacja: 4 miesiące temu
Specjalista ds. wsparcia Klienta z j. niemieckim (Bonus na start)
Podstawowe informacje:
Twoje przyszłe zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących od Klientów i profesjonalna obsługa, wedle ściśle określonych standardów,
- jeżeli czujesz się w tym dobrze to także sprzedaż (przedłużenie gwarancji + dosprzedaż ubezpieczeń - Klienci wewnętrzni, połączenia przychodzące)
- udzielanie porad technicznych,
- zamawianie wizyty serwisanta AGD.
Oczekujemy:
- płynna znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom to C1),
- nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań,
- chęć rozwoju w profesjonalnej obsłudze klienta, opartej na najwyższych standardach jakości,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, będzie dodatkowym atutem.
- zaświadczenia o niekaralności (zwracamy koszt).
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę, z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa plus premie),
- pracę w przedziale godzinowym 8-18 (pon-pt + 1 sobota/miesiąc)
- awans w oparciu o jasną i przejrzystą ścieżkę,
- szkolenia kompetencyjne z zakresu obsługi klienta,
- benefity pozapłacowe,
- możliwość pracy zdalnej po szkoleniu,
- dodatkowy BONUS 1000 zł NA START
Kim jesteśmy
Szukasz pracy ale nie chcesz wychodzić z domu? Weź udział w zdalnym procesie rekrutacyjnym w Transcom oraz zdalnym szkoleniu wstępnym. W obecnej sytuacju duża część naszych Specjalistów pracuje już z domu!
Transcom Worldwide jest jedną z wiodących globalnych firm zajmujących się obsługą klienta, dostarczaną klientom lokalnym i globalnym na wielu rynkach. Zapewniamy obsługę klientów za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak rozmowy telefoniczne, czaty, media społecznościowe itp. tworząc sieć Contact Centers na terenie 21 krajów, tworząc zespół około 30 000 pracowników.
Szukasz nowych wyzwań? Chcesz pracować z ciekawymi ludźmi i mieć możliwość wykorzystania języka niemieckiego? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą propozycję!
Znajdź nas online:
- Numer ogłoszenia: 63416605
- Data wyróżnienia: 16 września 2020
- Data wprowadzenia: 14 maja 2020
- Aktualizacja: 22 września 2020
- Wyświetleń: 3 148
- Wyświetleń na liście: 196 962