Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

podstawowe
Kosakowo Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika Umowa zlecenie, Umowa o dzieło, Kontrakt B2B

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Firma
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Hybrydowa
Rekrutacja online
Tak

Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Użytkownika. Jeśli masz doświadczenie w pracy z technologiami IT i lubisz wspierać innych w rozwiązywaniu problemów technicznych, zapraszamy do aplikowania!

 

Zakres obowiązków:

Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie systemów IT.
Administrowanie i obsługa systemów Windows Server oraz Active Directory.
Zarządzanie środowiskiem wirtualnym z wykorzystaniem Vmware Essential.
Obsługa i konfiguracja rozwiązań sieciowych oraz narzędzi do zdalnego pulpitu.
Rozwiązywanie zgłoszeń w systemie ticketowym.
 
Wymagania:

Znajomość systemów Windows Server i Active Directory.
Doświadczenie z Vmware Essential i rozwiązaniami sieciowymi.
Umiejętność obsługi narzędzi do zdalnego pulpitu oraz systemów ticketowych.
Prawo jazdy kategorii B – warunek konieczny.
Gotowość do pracy stacjonarnej 2 dni w tygodniu w Kosakowie.
 

Szczegóły:

Zatrudnienie w wymiarze ¾ etatu lub pełnego etatu.
Zatrudnienie na rok z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia – do ustalenia

Data dodania ogłoszenia: 06.01.2025

Zgłoś

Rekrutacja online
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

BakNet

k...@bakne... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Kosakowo 
Wróć do góry