Specjalista(-ka) ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista(-ka) ds. Obsługi Klienta
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy?
Jesteśmy firmą, która od 24 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!
Call Center inne niż wszystkie bo:
Pracując u nas zyskasz:
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
Jesteśmy firmą, która od 24 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!
Call Center inne niż wszystkie bo:
- Klient kontaktuje się z nami, aby dopytać się o swoją wycieczkę, a naszą rolą jest odpowiednio zaopiekować jego potrzeby i dopiąć wszystko „na ostatni guzik”,
- W rozmowie z Klientem nie sugerujemy się sztywnymi skryptami- stawiamy na swobodę i relacyjność,
- W czasie przerwy mamy czas, aby zrelaksować się w naszej strefie chilloutu na fotelach do masażu, czy też pograć na PlayStation lub w ping-ponga,
- Nasze call center to również różnorodność wiekowa co pozwala nam na łączenie doświadczenia i perspektyw, aby lepiej sprostać potrzebom naszych Klientów.
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury,
- Obsługa wycieczek Klienta w procesach posprzedażowych,
- Dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem,
- Wsparcie procesu sprzedaży wycieczek w szczycie sezonu turystycznego,
- Wsparcie merytoryczne mniej doświadczonych konsultantów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze Klienta i w branży turystycznej – min. 1 rok,
- Sukcesy poparte wynikami,
- Dbanie o jakościowe i efektywne działanie,
- Dyspozycyjność min. 130h/miesiąc a w okresie czerwiec-wrzesień 160h/miesiąc oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym: pn-niedz. i święta - 8:00-23:00,
- Wykształcenie min. średnie,
- Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
- Zaangażowanie i sumienność,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Pracując u nas zyskasz:
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub UoP,
- Pełne wsparcie w okresie wdrożenia,
- Wynagrodzenie podstawowe w zależności od Twoich kompetencji i doświadczenia waha się między 28,80 zł a 30,70 zł brutto/h + premia za realizowanie założonych celów. W zależności od umiejętności i zaangażowania premia waha się od 400-1600 zł brutto miesięcznie. Zasady systemu premiowego szczegółowo zaprezentujemy na szkoleniu,
- Szkolenie trwające 10 dni roboczych (za czas spędzony na szkoleniu otrzymasz wynagrodzenie po przepracowaniu 150 godzin), podczas którego przekażemy Tobie całą naszą wiedzę z zakresu produktu, sprzedaży i systemów, na których pracujemy.
- Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie szerokiej oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
- Rozwój kompetencji miękkich,
- Jasna ścieżka awansu i rozwoju w ramach rekrutacji wewnętrznych,
- Możliwości uczestniczenia i realizacji w projektach wewnętrznych,
- Poznanie specyfiki pracy w branży Travel u lidera na rynku.
- Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Allianz), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,
- Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej Mindgram,
- Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
- Program Poleceń Pracowniczych – płacimy od 1000 zł w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
- Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
- Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego,
- Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
- Swobodny dress code.
- Numer ogłoszenia: 65456406
- Data wyróżnienia: 16.10.2023
- Data wprowadzenia: 20.09.2023
- Aktualizacja: 27.10.2023
Wróć do góry