Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje doświadczenia i umiejętności:
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje doświadczenia i umiejętności:
- pasjonujesz się nowymi technologiami,
- znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami,
- aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu,
- dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną,
- znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office,
- potrafisz myśleć analitycznie.
- obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne),
- zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
- pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem,
- testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu,
- wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- udział w prowadzeniu projektów IT.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- fajną pracę w zespole pasjonatów IT,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych,
- udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji,
- parking dla pracowników.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 65458399
- Data wyróżnienia: 11.10.2023
- Data wprowadzenia: 22.09.2023
- Aktualizacja: 11.10.2023
Wróć do góry