Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista/ka

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

WYMAGANIA:
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel, Power Point) i Adobe.
  • Umiejętność prowadzenia strony internetowej
  • Swobodne poruszanie się w mediach społecznościowych
  • Umiejętność organizowania wydarzeń promocyjnych
  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów (m.in. promocyjnych i relacji z wydarzeń)
  • Znajomość wybranych programów graficznych
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2
Informacje o firmie
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Organizowanie wydarzeń WMFiI
  • Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych
  • Współpraca z Wydziałowym Zespołem ds. Promocji
  • Prowadzenie strony internetowej i profili WMFiI w mediach społecznościowych
  • Wsparcie pracowników Biura Dziekana
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Biura Dziekana
WYMAGANE  DOKUMENTY:
  • Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje,
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
w terminie do dnia:  31.12.2024
Jednostka organizacyjna: Biuro Dziekana WMFiI
Adres e-mail [ukryte]
Informujemy, że w Uniwersytecie Gdańskim obowiązuje wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, stanowiąca załącznik nr 1 do Zarządzenia 85/R/24 z dnia 17 września 2024 roku.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym dalej „RODO”, Uniwersytet Gdański informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, reprezentowany przez Rektora. 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: +48 58 523 31 30, +48 58 523 24 59 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. 4. Podstawą prawną przetwarzania są: a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy Kodeks Pracy. b. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą, na przetwarzanie danych osobowych wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy Kodeks Pracy, zgoda osoby na udział w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora Danych. 5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych w związku z podjęciem decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ ustawy Kodeks Pracy oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji. 6. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji będą przetwarzane przez okres jednego roku liczonego od dnia 1 stycznia następującego po dacie zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział. 7. Odbiorcami danych mogą być podmioty posiadające prawo dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem Danych dostarczające usługi w niezbędne do prawidłowej realizacji zadań spoczywających na Administratorze Danych. 8. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. 9. Przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). 10. Pani/ Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza EOG)
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 13.12.2024

Wróć do góry