Stanowisko ds. administracyjnych
Ogłoszenie podstawowe
Gdańsk Wrzeszcz Górny
Partyzantów 74 Stanowisko ds. administracyjnych Umowa o pracę
Partyzantów 74 Stanowisko ds. administracyjnych Umowa o pracę
Stanowisko ds. administracyjnych
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
5200 zł - 6200 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Dzień dobry!
Czytasz to ogłoszenie, więc prawdopodobnie szukasz pracy lub rozważasz jej zmianę. Świetnie się składa, bo poszukujemy kandydata na stanowisko ds. administracyjnych.
Wymagania niezbędne na tym stanowisku to:
Jeśli spełniasz poniższe, tym lepiej:
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
Wiemy, jak ważne są stabilne warunki zatrudnienia, dlatego oferujemy:
Na zgłoszenia czekamy do 13 grudnia 2024 r.! Szczegóły oraz lista wymaganych dokumentów dostępne są na stronie: https://www.nieruchomoscigda.pl/wiadomosci/praca,4892.html
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy złożą wszystkie wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
Czytasz to ogłoszenie, więc prawdopodobnie szukasz pracy lub rozważasz jej zmianę. Świetnie się składa, bo poszukujemy kandydata na stanowisko ds. administracyjnych.
Wymagania niezbędne na tym stanowisku to:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, budownictwo);
- Dobra znajomość zagadnień z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, w szczególności arkusz kalkulacyjny - Excel);
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Jeśli spełniasz poniższe, tym lepiej:
- Znajomość przepisów o ochronie zabytków;
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Prowadzenie i koordynowanie we współpracy z Działem Zamówień spraw, korespondencji i sprawozdawczości Działu Utrzymania Technicznego i Porządku dotyczącej zamówień, w tym w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych;
- Przygotowywanie we współpracy z pracownikami merytorycznymi kompletu dokumentów do ogłoszenia postępowań na zamówienia publiczne przez Dział Zamówień;
- Prowadzenie we współpracy z pracownikami merytorycznymi zamówień poniżej progów ustawowych;
- Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków.
Wiemy, jak ważne są stabilne warunki zatrudnienia, dlatego oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 m-cy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);
- Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- Pracę biurową;
- Możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie;
- Możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
- Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r.;
- Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.200,00 - 6.200,00 złotych, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji;
- Benefity płacowe:
- nagrodę za realizację celów rocznych, stanowiącą do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,
- uznaniową roczną nagrodę pieniężną za szczególne zaangażowanie,
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,
- nagrodę jubileuszową,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastkę” stanowiącą 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto),
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
Na zgłoszenia czekamy do 13 grudnia 2024 r.! Szczegóły oraz lista wymaganych dokumentów dostępne są na stronie: https://www.nieruchomoscigda.pl/wiadomosci/praca,4892.html
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy złożą wszystkie wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
Data dodania ogłoszenia: 29.11.2024
Aktualizacja: 29.11.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy
Główny Księgowy
Ogłoszenie mini
Aktualizacja: 22 godziny temu
Inspektor nadzoru branży ogólnobudowlanej/elektrycznej/sanitarnej
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 14 dni temu
Stanowisko ds. technicznych
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 14 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Wróć do góry