Staż IT Helpdesk & Edukacja w Social Media

podstawowe
Gdańsk Żabianka
Subisława 28
Staż IT Helpdesk & Edukacja w Social Media Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Umowa o dzieło, Kontrakt B2B, Praktyka / Staż

Staż IT Helpdesk & Edukacja w Social Media

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B,
Praktyka / Staż
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk,
Media społecznościowe,
Naprawa / Serwis / Usługi
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy,
Praktykant / Stażysta
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie
Status studenta
Tak

Lokalizacja: [Gdańsk / Hybrydowo]
Forma: Staż / Praktyki

Szukamy osoby, która:
  • Chce rozpocząć karierę w IT i zdobyć praktyczne doświadczenie w helpdesku.
  • Pasjonuje się technologią, komputerami i rozwiązywaniem problemów IT.
  • Lubi dzielić się wiedzą i chce pomagać innym zrozumieć świat IT.
  • Chciałaby połączyć swoje zainteresowanie IT z edukacją i działalnością w social media.

Co będziesz robić?
  • Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych (komputery, sieci, oprogramowanie).
  • Wspierać użytkowników w codziennych wyzwaniach IT.
  • Tworzyć edukacyjne treści na social media – pokazywać swoją wiedzę, dzielić się wskazówkami i efektami swojej pracy.
  • Zdobywać doświadczenie w IT i jednocześnie budować swój wizerunek jako specjalisty.
Czego oczekujemy?
  • Podstawowej znajomości systemów operacyjnych Windows / Linux.
  • Zainteresowania branżą IT i chęci nauki.
  • ️ Dobrej organizacji pracy i umiejętności przekazywania wiedzy w prosty sposób.
  • Kreatywności i inicjatywy w tworzeniu treści edukacyjnych.

Co oferujemy?
  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w branży IT.
  • Realne przyuczenie do pracy w helpdesku i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Wsparcie w rozwoju – zarówno w IT, jak i w social mediach.
  • Elastyczne godziny pracy i przyjazną atmosferę.

Jeżeli lubisz IT i social media, chcesz to połączyć, a Twoją pasją jest technologia i pomaganie innym – to idealna szansa dla Ciebie!

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV (lub kilka słów o sobie) na p...@itvip.pl Wyświetl e-mail z tytułem „Staż IT – Helpdesk & Edukacja w Social Media”.

Szanowni kandydaci - prośba o wysyłkę zgłoszenia na maila. Wiadomości z samym CV, mają ogromne szanse na pozostanie bez odpowiedzi. Często z samego CV nie da się wyczytać w ogole czy dana osoba, w jakikolwiek sposób łączy się z danym stanowiskiem. 

Czekamy na Ciebie!
Informacje o firmie
Dodatkowe informacje:

- Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
- Prosimy o kontakt mailowy, nie prowadzimy rekrutacji telefonicznej.
- CV w formie pdf proszę wysyłać na adres p...@itvip.pl Wyświetl e-mail
- Chętnie przeczytamy coś więcej niż tylko CV o Tobie - warto napisać parę dodatkowych słów
- W tytule wiadomości prosimy o dopisanie "Staż IT – Helpdesk & Edukacja w Social Media”

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 19.02.2025

Aktualizacja: 26.02.2025

ID oferty: 65994279

Zgłoś

Zobacz inne oferty od ITvip

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

ITvip

p...@itvip.pl pokaż e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdańsk Żabianka
Subisława 28 
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
Wróć do góry