Team Leader Działu Obsługi Klienta
Ogłoszenie nieaktualne
Team Leader Działu Obsługi Klienta
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6000 zł - 7000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Edukacja / Nauka,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Rekrutacja online
Tak
Dla naszego klienta - Studia Psychologicznego poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera Działu Obsługi Klienta.
Kogo szukamy?
Twoje zadania:
Aplikuj i pozwól nam Cię poznać!
Jeśli nie masz doświadczenia w pracy jako lider zespołu, ale interesuje Cię praca w obsłudze klienta - zapraszamy do aplikowania.
Kogo szukamy?
- Masz ponad roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Masz ponad 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznie, mailowo i w kontakcie bezpośrednim),
- Bliskie Ci są takie wartości jak empatyczna komunikacja i przywództwo służebne - potrafisz realnie wcielać je w życie,
- Swoją postawą wyrażasz szacunek, cierpliwie identyfikujesz potrzeby klientów,
- Chętnie udzielasz pomocy i szukasz optymalnych rozwiązań,
- Działasz proaktywnie i elastycznie, myślisz projektowo-analitycznie,
- Często słyszysz, że jesteś dobrą/ym liderką/liderem, ludzie naturalnie za Tobą podążają i biorą z Ciebie przykład,
- Potrafisz zarządzać wieloma projektami jednocześnie i dbać o przepływ informacji w kilku kanałach komunikacji,
- Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami w programie Asana, Notion lub pokrewnym,
- Sprawnie korzystasz z komputera i pakietu Office (szczególnie Word i Excel),
- Jesteś otwarta/y na pracę stacjonarną w biurze 4 dni w tygodniu.
- w określaniu KPI w obsłudze klienta,
- w obsłudze programów graficznych (np. Canva).
Twoje zadania:
- Przewodzisz pracy zespołu, dzielisz się wiedzą i feedbackiem ze współpracownikami,
- Prowadzisz kompleksową obsługę klienta w obszarze doboru szkoleń, realizacji zamówień, ewentualnych reklamacji i zwrotów,
- Obsługujesz zamówienia telefoniczne i elektroniczne w dedykowanym systemie,
- Dopasowujesz dodatkowe produkty i usługi w oparciu o potrzeby klientów,
- Organizujesz szkolenia online i stacjonarne,
- Nadzorujesz obszar fakturowania,
- Realizujesz zadania projektowe i monitorujesz KPI działu,
- Monitorujesz i rozwijasz standardy obsługi dopasowując je do potrzeb klientów,
- Automatyzujesz i usprawniasz procesy w pracy zespołu,
- Bierzesz udział w budowaniu strategii rozwoju działu,
- Monitorujesz trendy, bierzesz udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych,
- Umowę o pracę na pełny etat lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie 6000-7000 zł brutto (UoP)
- Pracę hybrydową (zależy nam na Twojej dostępności dla zespołu 4 dni w tygodniu w biurze w Gdyni, ul. Stryjska 24),
- Kartę multisport,
- Dostęp do wiedzy - biblioteki firmowej z książkami o zarządzaniu i psychologii,
- Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach firmowych,
- Pracę w profesjonalnym, życzliwym i nastawionym na rozwój zespole oraz firmie cenionej przez klientów za jakość realizowanych szkoleń, merytorykę i doświadczenie.
Aplikuj i pozwól nam Cię poznać!
Jeśli nie masz doświadczenia w pracy jako lider zespołu, ale interesuje Cię praca w obsłudze klienta - zapraszamy do aplikowania.
Informacje o firmie
Rekrutację dla Studia Psychologicznego prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.
Kilka słów od pracodawcy
Studio Psychologiczne powstało w 2016 roku w Gdyni. Prowadzimy praktyczne szkolenia dla nauczycieli, psychologów, terapeutów. Oferujemy liczne kursy online, organizujemy konferencje i certyfikowane webinaria. Specjalizujemy się w Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Uczymy regulacji emocji, metod relaksacyjnych, gier i zabaw wspierających funkcje poznawcze, kreatywność. Uczymy pracy z dzieckiem z autyzmem czy ADHD i wiele więcej.
Dwoma największymi wartościami naszego zespołu są odpowiedzialność i inicjatywa. Traktujemy każdego członka zespołu jako osobę, która ma wpływ na swoją funkcję i w tym duchu dajemy dużą autonomię. Obsługa klienta to dla nas okazja do budowania długoterminowych relacji opartych na porozumieniu i pomocy.
Zajrzyj na naszą stronę i w media społecznościowe, by poznać nas lepiej:
Kilka słów od pracodawcy
Studio Psychologiczne powstało w 2016 roku w Gdyni. Prowadzimy praktyczne szkolenia dla nauczycieli, psychologów, terapeutów. Oferujemy liczne kursy online, organizujemy konferencje i certyfikowane webinaria. Specjalizujemy się w Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Uczymy regulacji emocji, metod relaksacyjnych, gier i zabaw wspierających funkcje poznawcze, kreatywność. Uczymy pracy z dzieckiem z autyzmem czy ADHD i wiele więcej.
Dwoma największymi wartościami naszego zespołu są odpowiedzialność i inicjatywa. Traktujemy każdego członka zespołu jako osobę, która ma wpływ na swoją funkcję i w tym duchu dajemy dużą autonomię. Obsługa klienta to dla nas okazja do budowania długoterminowych relacji opartych na porozumieniu i pomocy.
Zajrzyj na naszą stronę i w media społecznościowe, by poznać nas lepiej:
- studiopsychologiczne.com
- facebook.com/studiopsychologiczneJW
Data dodania ogłoszenia: 05.12.2024
Wróć do góry