Team Leader Działu Obsługi Klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Team Leader Działu Obsługi Klienta

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6000 - 7000
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Edukacja / Nauka,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Rekrutacja online
Tak

Dla naszego klienta - Studio Psychologicznego, które na co dzień wspiera w podnoszeniu kompetencji specjalistów pracujących z dziećmi, poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera Działu Obsługi Klienta. 

Kogo szukamy?
  • Pasujesz do nas, gdy minimum rok opiekujesz się i z satysfakcją współpracujesz z zespołem, 
  • Od ponad 4 lat wspierasz klientów, budując relacje oparte na zaufaniu i zrozumieniu. Masz doświadczenie w udzielaniu pomocy zarówno telefonicznie, mailowo, jak i w bezpośrednim kontakcie;
  • Z uważnością i cierpliwością rozpoznajesz potrzeby klientów - zadajesz pytania, odpowiadasz wyczerpująco, jesteś proaktywny/a w kontakcie,
  • Ze szczerą intencją wspierasz klientów, pomagasz rozwiać ich wątpliwości i znaleźć odpowiednie rozwiązania, 
  • Leży Ci na sercu empatyczna komunikacja i troska o innych, sprawiasz że druga osoba czuje się zauważona i wysłuchana,
  • Często słyszysz, że jesteś dobrą/ym liderką/liderem, zespół naturalnie za Tobą podąża i bierze z Ciebie przykład,
  • Potrafisz opiekować się kilkoma projektami jednocześnie, myślisz przyczynowo-skutkowo i perspektywą możliwości,
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami i komunikacją w programie Asana, Notion,Slack, WooCommerce lub pokrewnymi,
  • Sprawnie korzystasz z komputera i pakietu Office (szczególnie Word i Excel) i z łatwością uczysz się nowych umiejętności cyfrowych, 
  • Rozumiesz specyfikę pracy w e-commerce lub jesteś otwarty na nowa przygodę w tym obszarze,
  • Jesteś otwarta/y na pracę stacjonarną w biurze 4 dni w tygodniu.
Mile widziane, jeśli 
  • potrafisz określać wskaźniki badające jakość obsługi klienta,
  • znasz zasady fakturowania.

Twoje zadania:
  • Przewodzisz pracy zespołu. Dzielisz się wiedzą, dobrym słowem i wskazówkami ze współpracownikami. Uczysz innych przez własny przykład.
  • Z pełnym zaangażowaniem wspierasz klientów na każdym etapie – od pomocy w doborze odpowiednich szkoleń, przez realizację zamówień, aż po rozwiązywanie ewentualnych kwestii związanych z reklamacjami i zwrotami.
  • Opiekujesz się zamówieniami w sklepie internetowym. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości służysz klientom pomocą telefonicznie i mailowo.
  • Chętnie pomagasz w wyborze dodatkowych usług i produktów. Starasz się poznać klienta i dobrze zrozumieć jego potrzeby, motywacje i wyzwania, i proponujesz to, co najlepiej może odpowiedzieć na potrzeby klienta i wnieść realną zmianę.
  • Dbasz o pozytywne doświadczenia klientów dopinając na ostatni guzik organizację szkoleń online i stacjonarnych - kompletujesz dla klientów najważniejsze informacje, przekazujesz materiały, udzielasz dostępu do platformy e-learningowej, podpowiadasz jak pozyskać dofinansowanie do szkoleń. 
  • Rozwijasz dobre praktyki obsługi klienta oraz pomagasz zespołowi zrozumieć je i wprowadzić w codzienną praktykę. A sytuacje, w których inni widzą jedynie uwagi i skargi klienta, traktujesz jako możliwość do nauki, usprawnień a nawet tworzenia nowych, szytych na miarę usług. 
  • Współtworzysz i dzielisz się pomysłami na strategię rozwoju Działu Obsługi Klienta. Realizujesz zadania projektowe.
  • Monitorujesz aktualne trendy, uczestniczysz w konferencjach i wydarzeniach branżowych, by uczyć się od innych, zainspirować i zaadoptować pomysły w pracy Działu Obsługi Klienta.
Co możemy zagwarantować?
  • Pracę w profesjonalnym, życzliwym i nastawionym na rozwój zespole oraz firmie cenionej przez klientów za jakość realizowanych szkoleń, merytorykę i doświadczenie.
  • Umowę o pracę na pełny etat lub kontrakt B2B - szukamy kogoś na dłużej,
  • Wynagrodzenie 6000-7000 zł brutto (UoP),
  • Pracę hybrydową (zależy nam na Twojej dostępności dla zespołu 4 dni w biurze w Gdyni - Stryjska 24, 1 dzień w tygodniu możesz pracować zdalnie),
  • Kartę Multisport,
  • Dostęp do wiedzy - w biurze znajdziesz biblioteczkę firmową z książkami o zarządzaniu i psychologii. Możesz z niej korzystać do woli!
  • Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach firmowych. Jesteśmy firmą szkoleniową, chętnie dzielimy się naszą wiedzą i wciągamy w tematy rozwojowe.
Spodobała Ci się oferta?
Aplikuj przez formularz aplikacyjny i pozwól nam Cię poznać!
Informacje o firmie
Rekrutację dla Studia Psychologicznego prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.

Kilka słów od pracodawcy
Studio Psychologiczne powstało w 2016 roku w Gdyni. Prowadzimy praktyczne szkolenia dla nauczycieli, psychologów, terapeutów. Oferujemy liczne kursy online, organizujemy konferencje i certyfikowane webinaria. Specjalizujemy się w Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Uczymy regulacji emocji, metod relaksacyjnych, gier i zabaw wspierających funkcje poznawcze, kreatywność. Uczymy pracy z dzieckiem z autyzmem czy ADHD i wiele więcej.

Dwoma największymi wartościami naszego zespołu są odpowiedzialność i inicjatywa. Traktujemy każdego członka zespołu jako osobę, która ma wpływ na swoją funkcję i w tym duchu dajemy dużą autonomię. Obsługa klienta to dla nas okazja do budowania długoterminowych relacji opartych na porozumieniu i pomocy.

Zajrzyj na naszą stronę i w media społecznościowe, by poznać nas lepiej:
  • studiopsychologiczne.com
  • facebook.com/studiopsychologiczneJW

Data dodania ogłoszenia: 09.12.2024

Aktualizacja: 12.12.2024

Wróć do góry