Team Leader/ka Zespołu Posprzedażowego

Ogłoszenie nieaktualne

Team Leader/ka Zespołu Posprzedażowego

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Call center,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Kim jesteśmy i jak pracujemy?
Jesteśmy 11-osobowym zespołem Leaderów Działu Obsługi Posprzedażowej. Zarządzamy i koordynujemy pracę zespołu Konsultantów Call Center. W naszej codziennej pracy kierujemy się jasno określonymi celami i wytycznymi oraz stale szukamy nowych sposobów doskonalenia naszych procesów. Dynamicznie się rozwijamy i poszerzamy naszą grupę managerów, aby jeszcze skuteczniej wspierać nasz zespół oraz odpowiadać na rosnące potrzeby klientów.

W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za:
  • Zarządzanie i koordynację pracy zespołu Konsultantów Call Center,
  • Realizację strategii obsługi klienta zgodnie z założeniami firmy,
  • Odpowiedzialność za osiąganie założonych wskaźników KPI,
  • Przygotowywanie raportów oraz analizowanie wyników,
  • Wspieranie rozwoju i motywacji podległego zespołu,
  • Optymalizację procesów w obszarze swojej odpowiedzialności,
  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy, zarówno wewnętrznie, jak i na zewnątrz,
  • Kreowanie i wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi klienta,
  • Poszerzanie wiedzy na temat produktów i usług związanych z obsługą klienta,
  • Pracę w zgodzie z wartościami firmy oraz zasadami etyki biznesowej.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Min. 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim w Call Center,
  • Min. 1 roku doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym poniedziałek–niedziela (w tym święta) w godzinach 7:00–23:30,
  • Pełnej dyspozycyjności w sezonie turystycznym (maj–wrzesień),
  • Praktycznej znajomości zasad obsługi klienta,
  • Znajomości pakietu MS Office, w szczególności Outlooka i Excela (wykresy, tabele przestawne, funkcje),
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • Samodzielności, inicjatywy oraz dobrej organizacji pracy,
  • Gotowości do pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach.
Oferujemy:  
Bezpieczeństwo i komfort pracy: 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym + miesięczna premia za realizację celów,  
  • Pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem doświadczonego Managera, 
  • Elastyczne godziny pracy (tryb zmianowy- 8h). 
Sprawczość i zwinność biznesowa: 
  • Możliwość kreowania i wdrażania rozwiązań optymalizujących procesy, 
  • Współtworzenie systemów motywacyjnych, narzędzi rozwojowych w ramach Departamentu Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej. 
Rozwój w ramach organizacji: 
  • Udział w treningach wewnętrznych, konferencjach branżowych oraz wyjazdach szkoleniowych, zagranicznych, 
  • Dodatkowa gratyfikacja za zgłoszony i wdrożony projekt innowacyjny. 
All inclusive dla Pracownika: 
  • Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Allianz), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile, 
  • Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli), 
  • Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeing’owej,  
  • Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin, 
  • Program Poleceń Pracowniczych – płacimy od 1000 zł w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba, 
  • Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet, 
  • Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego, 
  • Swobodny dress code. 
Dołącz do nas, bo#wakacjeToMy! 

Data dodania ogłoszenia: 03.12.2024

Wróć do góry