Team Leader/Kierownik Biura
podstawowe
Sopot Dolny Sopot
al. Niepodległości 753/U4 Team Leader/Kierownik Biura Umowa o pracę
al. Niepodległości 753/U4 Team Leader/Kierownik Biura Umowa o pracę
Team Leader/Kierownik Biura
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Hotelarstwo,
Turystyka
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Wymagane doświadczenie
Tak
Status studenta
Tak
MIEJSCE PRACY: Sopot, Gdańsk
WYMIAR CZASU PRACY: praca w pełnym wymiarze godzin
TWOJE PODSTAWOWE ZADANIA, TO:
- nadzór nad efektywną pracą biura i aktywne kontrolowanie realizacji zadań wykonywanych przez zespół, w tym poprzez wprowadzanie procedur mających na celu optymalizację czasu pracy,
- nadzór nad działaniami operacyjno-wdrożeniowymi związanymi z uruchamianiem nowych usług i procedur, w tym koordynacja zleconych zadań i projektów oraz ustalanie ich priorytetów,
- utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami,
- cykliczne przygotowywanie raportów oraz zestawień,
- szkolenie nowych pracowników,
- aktywne działania na rzecz utrzymania satysfakcji gości,
- tworzenie i negocjacje warunków umów z podmiotami zewnętrznymi,
- inwentaryzacja stanów pościeli,
- tworzenie harmonogramu pracy zespołu,
- kontakt ze wsparciem i dedykowanymi opiekunami z zewnętrznych portali rezerwacyjnych (np. Booking.com, Expedia, Airbnb),
- kontrola i dbanie o poprawność założonych planów cenowych w systemach rezerwacyjnych poprzez channel manager Yield Planet,
- reagowanie na popyt przez dopasowywanie stawek oraz dostępności apartamentów,
- kontrola jakości wykonywanych usług podmiotów zewnętrznych oraz stały kontakt z serwisem technicznym i sprzątającym.
WYSTARCZY, ŻE:
- masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym,
- znasz środowisko Microsoft, Windows i OneDrive
- posiadasz znajomość urządzeń biurowych
- potrafisz poruszać się po systemach Booking.com, Airbnb, YieldPlanet,
- posiadasz prawo jazdy kategorii B,
- płynnie komunikujesz się co najmniej w języku angielskim i polskim,
- jesteś dyspozycyjna/y,
- jesteś osobą komunikatywną i kreatywną w działaniu,
- posiadasz ciekawą osobowość, pogodne usposobienie oraz wysoką kulturę osobistą,
- posiadasz umiejętność organizacji pracy i czasu pracy oraz efektywnej pracy zespołowej,
- potrafisz się zaangażować i myśleć analitycznie,
- radzisz sobie w trudnych i stresowych sytuacjach oraz posiadasz zdolności mediacyjne.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem doświadczonego managera,
- ciekawą, pełną wyzwań (a czasem i pełną wrażeń) pracę w przyjaznej atmosferze w gronie młodych i nieprzeciętnych osób,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie,
- samochody firmowe do dyspozycji,
- elastyczne godziny pracy,
- niezbędne wsparcie (szkoleniowe i mentalne),
- spotkania integracyjne poza godzinami pracy,
- karta MultiSport.
WYMIAR CZASU PRACY: praca w pełnym wymiarze godzin
TWOJE PODSTAWOWE ZADANIA, TO:
- nadzór nad efektywną pracą biura i aktywne kontrolowanie realizacji zadań wykonywanych przez zespół, w tym poprzez wprowadzanie procedur mających na celu optymalizację czasu pracy,
- nadzór nad działaniami operacyjno-wdrożeniowymi związanymi z uruchamianiem nowych usług i procedur, w tym koordynacja zleconych zadań i projektów oraz ustalanie ich priorytetów,
- utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami,
- cykliczne przygotowywanie raportów oraz zestawień,
- szkolenie nowych pracowników,
- aktywne działania na rzecz utrzymania satysfakcji gości,
- tworzenie i negocjacje warunków umów z podmiotami zewnętrznymi,
- inwentaryzacja stanów pościeli,
- tworzenie harmonogramu pracy zespołu,
- kontakt ze wsparciem i dedykowanymi opiekunami z zewnętrznych portali rezerwacyjnych (np. Booking.com, Expedia, Airbnb),
- kontrola i dbanie o poprawność założonych planów cenowych w systemach rezerwacyjnych poprzez channel manager Yield Planet,
- reagowanie na popyt przez dopasowywanie stawek oraz dostępności apartamentów,
- kontrola jakości wykonywanych usług podmiotów zewnętrznych oraz stały kontakt z serwisem technicznym i sprzątającym.
WYSTARCZY, ŻE:
- masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym,
- znasz środowisko Microsoft, Windows i OneDrive
- posiadasz znajomość urządzeń biurowych
- potrafisz poruszać się po systemach Booking.com, Airbnb, YieldPlanet,
- posiadasz prawo jazdy kategorii B,
- płynnie komunikujesz się co najmniej w języku angielskim i polskim,
- jesteś dyspozycyjna/y,
- jesteś osobą komunikatywną i kreatywną w działaniu,
- posiadasz ciekawą osobowość, pogodne usposobienie oraz wysoką kulturę osobistą,
- posiadasz umiejętność organizacji pracy i czasu pracy oraz efektywnej pracy zespołowej,
- potrafisz się zaangażować i myśleć analitycznie,
- radzisz sobie w trudnych i stresowych sytuacjach oraz posiadasz zdolności mediacyjne.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem doświadczonego managera,
- ciekawą, pełną wyzwań (a czasem i pełną wrażeń) pracę w przyjaznej atmosferze w gronie młodych i nieprzeciętnych osób,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie,
- samochody firmowe do dyspozycji,
- elastyczne godziny pracy,
- niezbędne wsparcie (szkoleniowe i mentalne),
- spotkania integracyjne poza godzinami pracy,
- karta MultiSport.
Informacje o firmie
Jesteśmy lokalną firmą zajmującą się obsługą krótko-, średnio- i długoterminowego (wakacyjnego i biznesowego) wynajmu apartamentów z sektora premium, położonych w najatrakcyjniejszych lokalizacjach Trójmiasta.
Pracujemy zespołowo, ponieważ uważamy, że tylko w taki sposób można osiągać lepsze rezultaty. Nasz zespół, to miks dynamicznych osobowości tworzących dobrą energię, posiadamy szeroką wiedzę i działamy z pełnym zaangażowaniem.
Zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem drogą mailową pod adres: r...@grand... Wyświetl e-mail
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Pracujemy zespołowo, ponieważ uważamy, że tylko w taki sposób można osiągać lepsze rezultaty. Nasz zespół, to miks dynamicznych osobowości tworzących dobrą energię, posiadamy szeroką wiedzę i działamy z pełnym zaangażowaniem.
Zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem drogą mailową pod adres: r...@grand... Wyświetl e-mail
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 19.08.2024
Aktualizacja: 16.01.2025
ID oferty: 65810282
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Grand Apartments - Wynajem Apartamentów, kupno, sprzedaż
Specjalista ds. obsługi klientów i apartamentów
podstawowe
Aktualizacja: 21 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Grand Apartments
Lokalizacja
Adres
Sopot Dolny Sopotal. Niepodległości 753/U4
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry