Technik Serwisu IT
Ogłoszenie nieaktualne
Technik Serwisu IT
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Praca w terenie
Obowiązki:
• obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
• konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
• realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
• praca w terenie
Oczekiwania:
• znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
• znajomość na poziomie podstaw administracji systemów Windows/Linux
• umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania nieoczekiwanych problemów
• znajomości sieci LAN/WAN (IPv4) (konfiguracja urządzeń sieciowych)
• umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
• prawo jazdy kat. B
• komunikatywność i asertywność
• mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
• mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
• mile widziana znajomość podstaw Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe
• mile widziane uprawnienia SEP 1kVA
Oferujemy:
• ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku klientów i dostawców IT
• atrakcyjny system premiowania
• możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
• atrakcyjny pakiet socjalny
• świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
• pracę na pełny etat (umowa o pracę)
• dostęp do najnowszych technologii i szkolenia u naszych Partnerów
• elastyczny czas pracy
Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV.
Prosimy o dopisek „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu tej oraz następnych rekrutacji firmy Klaster Serwisowy Sp. z o.o.”
• obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
• konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
• realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
• praca w terenie
Oczekiwania:
• znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
• znajomość na poziomie podstaw administracji systemów Windows/Linux
• umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania nieoczekiwanych problemów
• znajomości sieci LAN/WAN (IPv4) (konfiguracja urządzeń sieciowych)
• umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
• prawo jazdy kat. B
• komunikatywność i asertywność
• mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
• mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
• mile widziana znajomość podstaw Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe
• mile widziane uprawnienia SEP 1kVA
Oferujemy:
• ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku klientów i dostawców IT
• atrakcyjny system premiowania
• możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
• atrakcyjny pakiet socjalny
• świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
• pracę na pełny etat (umowa o pracę)
• dostęp do najnowszych technologii i szkolenia u naszych Partnerów
• elastyczny czas pracy
Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV.
Prosimy o dopisek „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu tej oraz następnych rekrutacji firmy Klaster Serwisowy Sp. z o.o.”
Informacje o firmie
Jesteśmy profesjonalną organizacją świadczącą usługi wsparcia użytkownika oraz serwisu IT. Pracujemy dla segmentu korporacji międzynarodowych oraz dużych przedsiębiorstw i instytucji.
Działamy w Polsce, Niemczech i Krajach Bałtyckich. Realizujemy duże, ciekawe projekty, m.in. dla klientów sektorów telekomunikacyjnego, energetycznego, retail, bankowego i paliwowego.
Jesteśmy profesjonalną organizacją świadczącą usługi wsparcia użytkownika oraz serwisu IT. Pracujemy dla segmentu korporacji międzynarodowych oraz dużych przedsiębiorstw i instytucji.
Działamy w Polsce, Niemczech i Krajach Bałtyckich. Realizujemy duże, ciekawe projekty, m.in. dla klientów sektorów telekomunikacyjnego, energetycznego, retail, bankowego i paliwowego.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 65327625
- Data wyróżnienia: 23.05.2023
- Data wprowadzenia: 23.05.2023
Wróć do góry