Wróć do góry

Zarządca nieruchomości/pomoc zarządcy nieruchomości

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło
Branża / kategoria
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Twój zakres obowiązków
  • systematyczna kontrola nieruchomości – nadzór nad jakością świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomości (usługi porządkowe, serwisowo-techniczne), kontrola stanu technicznego (usterki)
  • telefoniczny, mailowy i pisemny kontakt z właścicielami – odpowiadanie i reagowanie na skargi i podania właścicieli, przygotowywanie ogłoszeń i zawiadomień, generowanie wezwań do zapłaty i „miękka” windykacja należności,
  • telefoniczny, mailowy i pisemny kontakt z Kontrahentami – obsługa umów z dostawcami mediów i usług komunalnych,
  • nadzór nad realizacją umów dzierżawy i najmu administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów –prowadzenie dokumentacji lokalowej, prowadzenie rejestru korespondencji, archiwizowanie dokumentów, przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji,
  • praca w programie obsługującym zarządzanie zasobami - księgowanie dokumentów, monitorowanie bieżącego stanu należności i zobowiązań, rejestrowanie zmian właścicielskich
  • obsługa umów ubezpieczenia i zgłaszanych szkód,
  • uczestnictwo w organizacji i przebiegu zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Nasze wymagania
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe
  • znajomość zagadnień związanych z administrowaniem nieruchomościami
  • znajomość podstaw księgowości
  • kompetencje komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne
  • odporność na stres
  • dobra znajomość oprogramowania MS Office (w szczególności Excel)
  • wnikliwość, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej
  • gotowość do poszerzania wiedzy i umiejętności
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym)
  • pewne miejsce pracy, niezależnie od sytuacji rynkowej
  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • brak dress code’u
Informacje o firmie
m-lokum zarządza nieruchomościami mieszkaniowymi jak i obiektami komercyjnymi na terenie Trójmiasta. Zajmujemy się także pracami porządkowymi, remontowymi i wieloma innymi. Poszukujemy osoby chętnej do współpracy oraz lubiącej wyzwania.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64666320
  • Data wprowadzenia: 16.01.2022
  • Aktualizacja: 11.04.2023