Zastępca Kierownika Działu Technicznego
Ogłoszenie nieaktualne
Zastępca Kierownika Działu Technicznego
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
8300 zł - 9800 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Budownictwo,
Instalacje,
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Wymagane doświadczenie
Tak
Dzień dobry!
Czytasz to ogłoszenie, więc prawdopodobnie szukasz pracy lub rozważasz jej zmianę. Świetnie się składa, bo poszukujemy kandydata na Zastępcę Kierownika Działu Technicznego.
Wymagania niezbędne na tym stanowisku to:
Jeśli spełniasz poniższe, tym lepiej:
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
Wiemy, jak ważne są stabilne warunki zatrudnienia, dlatego oferujemy:
Na zgłoszenia czekamy do 3 grudnia 2024 r.! Szczegóły oraz lista wymaganych dokumentów dostępne są na stronie: https://www.nieruchomoscigda.pl/wiadomosci/praca,4882.html
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy złożą wszystkie wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
Czytasz to ogłoszenie, więc prawdopodobnie szukasz pracy lub rozważasz jej zmianę. Świetnie się składa, bo poszukujemy kandydata na Zastępcę Kierownika Działu Technicznego.
Wymagania niezbędne na tym stanowisku to:
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 4-letni staż pracy;
- Min. 2-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem;
- Znajomość zagadnień z zakresu ustawy prawo budowlane;
- Znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych;
- Umiejętność kierowania zespołem;
- Umiejętność strategicznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet office);
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Jeśli spełniasz poniższe, tym lepiej:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe;
- Doświadczenie w zarządzaniu procesami inwestycyjnymi;
- Umiejętność planowania budżetowego;
- Staż pracy w administracji publicznej, a w szczególności samorządowej;
- Odporność na stres.
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Nadzór i kontrola w zakresie przygotowania zadań remontowych i modernizacyjnych na podstawie przeglądów technicznych budynków;
- Współtworzenie polityki działania w zakresie obiektów zabytkowych i objętych ochroną konserwatorską;
- Nadzór nad sporządzaniem kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla oferentów w oparciu o przedmiary robót;
- Nadzór w zakresie przygotowania niezbędnej dokumentacji związanej z uruchomieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w komisjach przetargowych w zakresie weryfikacji dokumentacji technicznej i kosztorysów;
- Nadzór nad realizacją, odbiorem i rozliczaniem wykonywanych robót;
- Nadzór nad okresowymi przeglądami technicznymi lokali gminnych;
- Nadzór nad przyjmowaniem zgłoszeń o potrzebach remontowych w zarządzanych budynkach;
- Nadzór nad dokonywaniem pomiarów lokali oraz aktualizacji wyposażenia technicznego lokali.
Wiemy, jak ważne są stabilne warunki zatrudnienia, dlatego oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 m-cy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);
- Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- Pracę biurową oraz w terenie, związaną z realizacją zadań;
- Możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie;
- Możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
- Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r.;
- Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 8.300,00- 9.800,00 złotych, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji;
- Benefity płacowe:
- nagrodę za realizację celów rocznych, stanowiącą do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,
- uznaniową roczną nagrodę pieniężną za szczególne zaangażowanie,
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,
- nagrodę jubileuszową,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastkę” stanowiącą 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto),
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
Na zgłoszenia czekamy do 3 grudnia 2024 r.! Szczegóły oraz lista wymaganych dokumentów dostępne są na stronie: https://www.nieruchomoscigda.pl/wiadomosci/praca,4882.html
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy złożą wszystkie wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
Data dodania ogłoszenia: 20.11.2024
Wróć do góry