Wykonawca układu sprzeda Naczepę ciężarową CMT 2004 r.
Ogłoszenie podstawowe
Zdjęcie 1 / 4
Poproś o więcej zdjęć
Wykonawca układu sprzeda Naczepę ciężarową CMT 2004 r.
Cena
27 250 zł
Jestem
Firmą
Liczba osi
3
Ładowność
28200
kg
Stan techniczny
Nieuszkodzony
Stan
Używane
Wykonawca Układu – Zarządca Majątku Vistal Offshore Sp. z o.o. ul. Indyjska 7, 81-336 Gdynia sprzeda Naczepę ciężarową marki CMT model: NSP-24, r.pr. 2004, nr rej. GA 89863, DMC 34500 kg, po obniżonej cenie o ok. 15% od wartości oszacowania wynoszącej 26.040 zł netto.
Naczepa posiada aktualną polisę OC oraz aktualne badania techniczne.
Obecnie jest wynajęta i można ją oglądać w Gdańsku na placu firmy Karstensen Shipyard Poland Sp. z o. o. przy ul. Traserów 2, w dni robocze w okresie 06-21.11.2024r. w godz. pracy zakładu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i warunków z pracownikiem tej firmy, do którego zostanie przekazany kontakt osobom zainteresowanym obejrzeniem przyczepy.
Wszelki informacje dot. sprzedaży dostępne są pod nr tel. 5*0*4*2*3*2*9*3*4 wyłącznie
w dni robocze w godz. 9-17.
W przypadku chęci otrzymania dodatkowych dokumentów (np. opinii biegłego dot. wartości likwidacyjnej środków transportu) prośbę należy przesłać na adres: Oferty{małpa}kdr-24.pl
Wskazana w ogłoszeniu cena jest ceną minimalną brutto, w której uwzględniono podatek VAT 23%. Przy transakcji zostanie wystawiona faktura VAT.
Sprzedaż odbywa się na zasadzie przetargu w formie konkursu ofert, w którym decyduje kwota zaoferowanej ceny zakupu.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21 listopada 2024 roku (decyduje data wpływu)
w sposób wskazany poniżej:
- za pośrednictwem:
· kuriera/operatora pocztowego na adres: BS Maciej Głowacki ul. Podjazd 1/2, 81-805 Sopot z dopiskiem na kopercie kolorem czerwonym „Oferta na NACZEPĘ CMT nr rej. GA 89863, sygn. akt VI GReu 9/23” (decyduje data wpływu, a nie nadania)
· pocztą elektroniczną na w/w adres: o...@kdr-2... Wyświetl e-mail podając w tytule: „Oferta na NACZEPĘ CMT nr rej. GA 89863, sygn. akt VI GReu 9/23” – do godz. 23:59 ostatniego dnia składania ofert,
(dokument przesłany w formie elektronicznej winien zostać podpisany podpisem elektronicznym(kwalifikowanym podpisem lub za pomocą Profilu Zaufanego – usługi bezpłatnej dostępnej na stronie obywatel.gov.pl) lub stanowić załącznik w formie skanu własnoręcznie podpisanego dokumentu.
- osobiście w siedzibie spółki przy ul. Indyjskiej 7 w Gdyni w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Oferta na NACZEPĘ CMT nr rej. GA 89863, sygn. akt VI GReu 9/23” – do godz. 16:00 ostatniego dnia składania ofert.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, a przesłane w innej formie niż wskazana w ogłoszeniu lub niespełniające innych wymagań określonych poniżej zostaną odrzucone.
W przypadku złożenia równorzędnych ofert (których zaoferowane ceny brutto różnią się od siebie o mniej niż 500 zł) zostanie przeprowadzona II tura konkursu ofert pomiędzy oferentami, którzy złożyli równorzędne oferty.
Oferta pisemna nabycia pojazdu winna zawierać:
1. DANE OFERENTA:
4. PODPIS OFERENTA/REPREZENTANTA.
Nabywcy nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi za wady prawne i fizyczne.
Przeciwko Wykonawcy Układu - Zarządcy Majątku nie można podnosić zarzutów co do ważności nabycia. Stąd w obliczu stanu prawnego należy przemyśleć zakup.
Odbiór pojazdu będzie możliwy po zapłacie całości ceny na rachunek masy sanacyjnej spółki oraz przesłaniu na w/w adres e-mail wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury.
Zapłata oferowanej ceny oraz przekazanie danych powinny nastąpić w terminie ok. 3 dni roboczych od powiadomienia o wyniku konkursu ofert i wskazaniu nr rachunku bankowego do wpłaty ceny. Istnieje możliwość uzgodnienia innego nieodległego terminu.
Odbiór przedmiotu możliwy będzie po zapłaceniu całej ceny zakupu oraz wystawieniu faktury VAT.
Kupującemu zostaną wydane:
Naczepa posiada aktualną polisę OC oraz aktualne badania techniczne.
Obecnie jest wynajęta i można ją oglądać w Gdańsku na placu firmy Karstensen Shipyard Poland Sp. z o. o. przy ul. Traserów 2, w dni robocze w okresie 06-21.11.2024r. w godz. pracy zakładu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i warunków z pracownikiem tej firmy, do którego zostanie przekazany kontakt osobom zainteresowanym obejrzeniem przyczepy.
Wszelki informacje dot. sprzedaży dostępne są pod nr tel. 5*0*4*2*3*2*9*3*4 wyłącznie
w dni robocze w godz. 9-17.
W przypadku chęci otrzymania dodatkowych dokumentów (np. opinii biegłego dot. wartości likwidacyjnej środków transportu) prośbę należy przesłać na adres: Oferty{małpa}kdr-24.pl
Wskazana w ogłoszeniu cena jest ceną minimalną brutto, w której uwzględniono podatek VAT 23%. Przy transakcji zostanie wystawiona faktura VAT.
Sprzedaż odbywa się na zasadzie przetargu w formie konkursu ofert, w którym decyduje kwota zaoferowanej ceny zakupu.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21 listopada 2024 roku (decyduje data wpływu)
w sposób wskazany poniżej:
- za pośrednictwem:
· kuriera/operatora pocztowego na adres: BS Maciej Głowacki ul. Podjazd 1/2, 81-805 Sopot z dopiskiem na kopercie kolorem czerwonym „Oferta na NACZEPĘ CMT nr rej. GA 89863, sygn. akt VI GReu 9/23” (decyduje data wpływu, a nie nadania)
· pocztą elektroniczną na w/w adres: o...@kdr-2... Wyświetl e-mail
(dokument przesłany w formie elektronicznej winien zostać podpisany podpisem elektronicznym(kwalifikowanym podpisem lub za pomocą Profilu Zaufanego – usługi bezpłatnej dostępnej na stronie obywatel.gov.pl) lub stanowić załącznik w formie skanu własnoręcznie podpisanego dokumentu.
- osobiście w siedzibie spółki przy ul. Indyjskiej 7 w Gdyni w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Oferta na NACZEPĘ CMT nr rej. GA 89863, sygn. akt VI GReu 9/23” – do godz. 16:00 ostatniego dnia składania ofert.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, a przesłane w innej formie niż wskazana w ogłoszeniu lub niespełniające innych wymagań określonych poniżej zostaną odrzucone.
W przypadku złożenia równorzędnych ofert (których zaoferowane ceny brutto różnią się od siebie o mniej niż 500 zł) zostanie przeprowadzona II tura konkursu ofert pomiędzy oferentami, którzy złożyli równorzędne oferty.
Oferta pisemna nabycia pojazdu winna zawierać:
1. DANE OFERENTA:
- Imię i nazwisko/Nazwę;
- adres zamieszkania/siedziby;
- adres korespondencyjny;
- adres e-mail;
- numer telefonu;
- marka
- model
- nr rej. lub nr boczny
- rok produkcji
4. PODPIS OFERENTA/REPREZENTANTA.
Nabywcy nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi za wady prawne i fizyczne.
Przeciwko Wykonawcy Układu - Zarządcy Majątku nie można podnosić zarzutów co do ważności nabycia. Stąd w obliczu stanu prawnego należy przemyśleć zakup.
Odbiór pojazdu będzie możliwy po zapłacie całości ceny na rachunek masy sanacyjnej spółki oraz przesłaniu na w/w adres e-mail wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury.
Zapłata oferowanej ceny oraz przekazanie danych powinny nastąpić w terminie ok. 3 dni roboczych od powiadomienia o wyniku konkursu ofert i wskazaniu nr rachunku bankowego do wpłaty ceny. Istnieje możliwość uzgodnienia innego nieodległego terminu.
Odbiór przedmiotu możliwy będzie po zapłaceniu całej ceny zakupu oraz wystawieniu faktury VAT.
Kupującemu zostaną wydane:
- Naczepa;
- Dowód rejestracyjny;
- Pismo organu podatkowego – promesę zwolnienia zastawu, jeżeli będzie wydana
- faktura VAT;
Data dodania ogłoszenia: 13.08.2024
Aktualizacja: 06.11.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy
Wykonawca układu sprzeda Przyczepę Goldhofer
Ogłoszenie podstawowe
18 500 zł
Aktualizacja: 26 dni temu
Wykonawca układu sprzeda Przyczepę ciężarową Goldhofer
Ogłoszenie podstawowe
18 500 zł
Aktualizacja: 26 dni temu
Wykonawca układu sprzeda Przyczepę ciężarową Goldhofer
Ogłoszenie podstawowe
18 500 zł
Aktualizacja: 26 dni temu
Wykonawca układu sprzeda Przyczepę ciężarową Goldhofer
Ogłoszenie podstawowe
18 500 zł
Aktualizacja: 26 dni temu
Wróć do góry