Syndyk sprzeda aparat marki Sony Alpha

Ogłoszenie nieaktualne

Zdjęcie 1 / 6

Syndyk sprzeda aparat marki Sony Alpha

Cena

1 500

Jestem
Firmą
Rodzaj
Sprzęt fotograficzny
Stan
Używane

Syndyk masy upadłości Agnieszki Tyszeckiej ogłasza sprzedaż z wolnej ręki, wchodzącego w skład masy upadłości w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygn. akt GD1G/GUp-s/229/2023, aparatu marki Sony Alpha SONY SEL2870 wraz z obiektywem FE 28-70 MM F/3.5-5.6 i torbą.

Stan techniczny: używany, zdatny do użytku.

Sprzedaż prowadzona jest przez Restruktor sp. z o.o. – syndyka masy upadłości Agnieszki Tyszeckiej, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej.

Sprzedaż ruchomości następuje na podstawie ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku Prawo upadłościowe (dalej jako p.u.) oraz Kodeksu cywilnego (k.c.).

Cena minimalna przedmiotu sprzedaży to 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 

Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej lub elektronicznej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: [ukryte] lub pisemnej na adres Restruktor sp. z o.o. ul. 10 Lutego 32/10, 81-364 Gdynia.

Za datę doręczenia oferty w formie pisemnej uznaje się datę doręczenia pisma na adres kancelarii syndyka: Restruktor sp. z o.o., ul. 10 Lutego 32/10, 81-364 Gdynia.

Wiadomość e-mail zawierająca ofertę powinna być zatytułowana „Oferta na nabycie aparatu fotograficznego w postępowaniu upadłościowym Agnieszki Tyszeckiej GD1G/GUp-s/229/2023”.

Każda z ofert winna zawierać: 
- dokładne oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub pełna nazwa ze wskazaniem formy prawnej, adres zamieszkania lub siedziby);
- oznaczenie osoby reprezentującej oferenta oraz jej numer telefonu;
- proponowaną cenę zakupu, która nie może być niższa niż cena wywoławcza;
- oświadczenie, że oferent zapoznał się z regulaminem sprzedaży z wolnej ręki i spełnia warunki określone w tym regulaminie oraz że bezwarunkowo akceptuje treść regulaminu;
- oświadczenie, że oferent zobowiązuje się do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem przedmiotu sprzedaży;
- własnoręczny podpis lub kwalifikowany podpis elektroniczny.

Do oferty należy dołączyć:
- dokument potwierdzający uprawnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania oferenta;
- odpis z właściwego rejestru lub ewidencji (w przypadku przedsiębiorców).

Wydanie przedmiotu sprzedaży kupującemu nastąpi po dokonaniu zapłaty całości ceny przelewem na rachunek bankowy masy upadłości. Wszystkie koszty zawarcia umowy ponosi kupujący.

Sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej (art. 313 ust. 1 p.u.).

Syndyk jest uprawniony do odwołania lub unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

W razie chęci uzyskania większej ilości informacji możliwy jest kontakt z syndykiem masy upadłości pod adresem e-mail: [ukryte] lub telefonicznie pod numerem +48 [ukryte] .

Data dodania ogłoszenia: 16.01.2024

Aktualizacja: 04.03.2024

Wróć do góry