Zarządzanie i Kierowanie Zespołem. Szkolenie Zamknięte online

Ogłoszenie nieaktualne

obserwuj
Jestem
Firmą
Rodzaj szkolenia
Edukacyjne

Treść ogłoszenia

Korzyści udziału w Szkoleniu Online:

 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
 Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy  w czasie rzeczywistym
 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
 
Cele szkolenia:

 Usprawnienie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach 
 Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia 
 Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
 Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
 Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem
 
Program szkolenia:

Wprowadzenie:
 Określenie potrzeb uczestników szkolenia
 Ćwiczenia wprowadzające
 Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
 Kluczowe kompetencje
 
Komunikacja i autoprezentacja w procesie zarządzania
 Czym jest komunikacja?
 Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
 Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
 Autoprezentacja
 Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
 Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
 Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
 Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
 Trening aktywnego słuchania 
 Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening 
 Znaczenie tonu głosu 
 Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji 
 
Motywacja pracowników 
 Czym jest motywacja?
 Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce
 Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking
 Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski 
 
System oceny pracowniczej 
 Metody oceny pracowniczej – wady i zalety
 SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji
 Błędy popełniane w ocenie pracowniczej 
 Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen 
 
 
Delegowanie zadań
 Umiejętność delegowania zadań
 Błędy w delegowaniu i bariery
 Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań
 Wyznaczanie celu dla pracowników
 
Zarządzenie grupą i sytuacje trudne
 Symulacje zarządzania i kierowania zespołem – analiza i indywidualne wnioski
 Metody prowadzenia rozmów oceniających z elementami motywacji
 Trening sytuacji trudnych uczestników szkolenia – analiza i indywidualne wnioski
 
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla  woj. pomorskiego
 
Rocznie:
1.  Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2.   Realizujemy ponad 1000 szkoleń
 
Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]
czytaj więcej
  • Numer ogłoszenia: 64888150
  • Data wprowadzenia: 23.06.2022