Zarządzanie i Kierowanie Zespołem. Szkolenie Zamknięte online
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Rodzaj szkolenia
Edukacyjne
Treść ogłoszenia
Korzyści udziału w Szkoleniu Online:
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem
Program szkolenia:
Wprowadzenie:
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
Kluczowe kompetencje
Komunikacja i autoprezentacja w procesie zarządzania
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
Trening aktywnego słuchania
Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening
Znaczenie tonu głosu
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
Motywacja pracowników
Czym jest motywacja?
Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce
Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking
Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski
System oceny pracowniczej
Metody oceny pracowniczej – wady i zalety
SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji
Błędy popełniane w ocenie pracowniczej
Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen
Delegowanie zadań
Umiejętność delegowania zadań
Błędy w delegowaniu i bariery
Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań
Wyznaczanie celu dla pracowników
Zarządzenie grupą i sytuacje trudne
Symulacje zarządzania i kierowania zespołem – analiza i indywidualne wnioski
Metody prowadzenia rozmów oceniających z elementami motywacji
Trening sytuacji trudnych uczestników szkolenia – analiza i indywidualne wnioski
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem
Program szkolenia:
Wprowadzenie:
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
Kluczowe kompetencje
Komunikacja i autoprezentacja w procesie zarządzania
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
Trening aktywnego słuchania
Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening
Znaczenie tonu głosu
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
Motywacja pracowników
Czym jest motywacja?
Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce
Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking
Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski
System oceny pracowniczej
Metody oceny pracowniczej – wady i zalety
SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji
Błędy popełniane w ocenie pracowniczej
Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen
Delegowanie zadań
Umiejętność delegowania zadań
Błędy w delegowaniu i bariery
Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań
Wyznaczanie celu dla pracowników
Zarządzenie grupą i sytuacje trudne
Symulacje zarządzania i kierowania zespołem – analiza i indywidualne wnioski
Metody prowadzenia rozmów oceniających z elementami motywacji
Trening sytuacji trudnych uczestników szkolenia – analiza i indywidualne wnioski
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]
czytaj więcej
- Numer ogłoszenia: 64888150
- Data wprowadzenia: 23.06.2022