Łódka żaglowo-wiosłowa, do remontu / dowóz / ew. sprzedaż z przyczepą

Ogłoszenie nieaktualne

Zdjęcie 1 / 14

Łódka żaglowo-wiosłowa, do remontu / dowóz / ew. sprzedaż z przyczepą

Cena

1 300

  • Rok produkcji
    1988 r.
Jestem
Osobą prywatną
Sprzedam / kupię
Sprzedam
Stan techniczny
Uszkodzony
Historia pojazdu
  • Pierwszy właściciel

W obrębie Trójmiasta dowóz w cenie.

Pierwsze dwa zdjęcia przedstawiają stan łódki z roku 2013, dzisiaj łódka jest do kapitalnego remontu i pozostałe zdjęcia ukazują stan obecny. Stan wg. mnie - uszkodzony - na ostatnim zdjęciu widać pęknięcie, chociaż łódka składa się z dwóch monolitycznych części - kadłuba i pokładu, sklejonych wzdłuż kołnierza i jako nowa, nieuszkodzona była niezatapialna, gwarantowała to całkowita objętość piany w kadłubie. Łódka była niezatapialna nawet w przypadku przedostania się wody w przestrzeń między kadłubem a pokładem. Otwór spustowy z korkiem spustowym znajduje się powyżej linii wodnej.

W zestawie:
- bardzo lekkie i efektywne wiosła. Pióro wiosła wykonane z tworzywa, jest wyprofilowane dzięki czemu świetnie chwyta wodę, trzon wiosła wykonany jest z bardzo lekkiego drewna,
- maszt, bom, żagiel z olinowaniem,
- ster i miecz,
- łódka z fabrycznym wyposażeniem, w tym m.in. dulki do wioseł czy pas balastowy.

Łódka wyprodukowana w ZSRR, kupiłem ją jako nową w polskim sklepie, mam dokumenty. Wpisując w wyszukiwarkę internetową hasło Швертбот "Юниор" można poczytać więcej na jej temat, tłumacz internetowy świetnie radzi sobie z tłumaczeniem. W razie problemów z odnalezieniem artykułów, mogę podesłać bezpośredni link do artykułu.

Długość, m 3,57
szerokość, m 1,37
Wysokość burty na śródokręciu, 0,40 m
Ładowność, kg 150
Pojemność pasażerska, os. 2
Waga, kg 65
Powierzchnia żagla, 5 m2
Maksymalna dopuszczalna prędkość wiatru podczas żeglugi, m/s 7,0.

Odbiór osobisty lub mogę dowieźć. W razie czego mogę też sprzedać przyczepę którą woziłem ta łódkę.

Data dodania ogłoszenia: 29.01.2024

Wróć do góry