Audi Q7 F-VAT 23% 2xS-Line
Ogłoszenie nieaktualne
Zdjęcie 1 / 14
Audi Q7 F-VAT 23% 2xS-Line
Cena
48 800 zł
Jestem
Osobą prywatną
Marka
Audi
Model
Q7
Wersja
I (2005-2015)
Paliwo
Diesel
Typ nadwozia
Suv
Liczba drzwi
4/5
Kolor
Czarny
Typ pojazdu
Osobowy
Kraj pochodzenia
Niemcy
Stan
- Zarejestrowany w Polsce
Audi Q7, 3.0, 2007 rok, 5-osobowy Faktura VAT - cena brutto z 23% VAT!
Samochód sprowadzony z Niemczech na zamówienie w 2016 roku, jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Wersja Q7 w mocno charakterystycznej wersji a więc podwójny S-line (wewnątrz/zewnątrz), felgi 21" + dystanse, fabrycznie poszerzone nadkola. Przez blisko 7 lat użytkowania samochód nie sprawiał żadnych większych problemów - na bieżąco wymieniane płyny (wymieniony też m.in. olej w skrzyni biegów) i inne części eksploatacyjne.
Samochód w Polsce nie miał żadnych wypadkowych przygód, garażowany, średnio robił niecałe 10 000 km rocznie. W październiku 2023 w samochodzie została nabita klimatyzacja i wymiana oleju (Motul 5W30) + filtry.
Uprzedzając pytania o rozrząd i wtryski - rozrząd ani wtryski nie były robione. Przebieg myślę że wiarygodny, ponieważ w momencie ściągania auta z DE 8 lat było bardzo zadbane, no i w nie małej cenie. Jeśli chodzi o rozrząd to na razie nie jest to pilny temat, ponieważ pierwsze oznaki rozrządu pojawiły się gdzieś pod koniec zeszłego roku i aktualnie są podobne czyli typowe 1s "cyknięcie" przy rozruchu, w normalnej pracy nie występuje. Ale w dalszej perspektywie na pewno do wymiany. Wtryski sprawdzane pod komputerem w 2021r przy okazji problemów z odpalaniem. Tu jednak okazało się że problem leżał w czujniku położenia wału korbowego, wymieniony na nowy, problem ustąpił.
Samochód sprowadzony z Niemczech na zamówienie w 2016 roku, jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Wersja Q7 w mocno charakterystycznej wersji a więc podwójny S-line (wewnątrz/zewnątrz), felgi 21" + dystanse, fabrycznie poszerzone nadkola. Przez blisko 7 lat użytkowania samochód nie sprawiał żadnych większych problemów - na bieżąco wymieniane płyny (wymieniony też m.in. olej w skrzyni biegów) i inne części eksploatacyjne.
Samochód w Polsce nie miał żadnych wypadkowych przygód, garażowany, średnio robił niecałe 10 000 km rocznie. W październiku 2023 w samochodzie została nabita klimatyzacja i wymiana oleju (Motul 5W30) + filtry.
Uprzedzając pytania o rozrząd i wtryski - rozrząd ani wtryski nie były robione. Przebieg myślę że wiarygodny, ponieważ w momencie ściągania auta z DE 8 lat było bardzo zadbane, no i w nie małej cenie. Jeśli chodzi o rozrząd to na razie nie jest to pilny temat, ponieważ pierwsze oznaki rozrządu pojawiły się gdzieś pod koniec zeszłego roku i aktualnie są podobne czyli typowe 1s "cyknięcie" przy rozruchu, w normalnej pracy nie występuje. Ale w dalszej perspektywie na pewno do wymiany. Wtryski sprawdzane pod komputerem w 2021r przy okazji problemów z odpalaniem. Tu jednak okazało się że problem leżał w czujniku położenia wału korbowego, wymieniony na nowy, problem ustąpił.
Data dodania ogłoszenia: 29.02.2024
Aktualizacja: 29.02.2024
Wróć do góry