Introwertyczka szuka pracy na część etatu.
Ogłoszenie nieaktualne
Introwertyczka szuka pracy na część etatu.
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Media społecznościowe,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Zdalna,
Hybrydowa
Poszukuję pracy na część etatu (do 7/8), najchętniej zdalnej lub hybrydowej.
Entry level jobs / stanowiska asystenckie, juniorskie.
-Wprowadzanie danych;
-Back Office;
-Obsługa klienta na czacie;
-Zarządzanie dokumentacją i bazami danych;
-Moderacja forum, grup na FB;
-Proste prace biurowe.
itp.
Rozważę też inne propozycje.
Moje doświadczenie zawodowe nie powala, posiadam za to cechy b.pożądane na rynku pracy.
Kultura osobista, etyka pracy, pokora, szacunek dla doświadczenia i pracy innych, umiejętność wyciągania wniosków z konstruktywnej krytyki, niekonfliktowość i brak roszczeniowej postawy - to moja wizytówka.
Krótko o mnie:
-Obecnie zajmuję się oceną Contentu (treści i zawartości stron internetowych).
-Wykształcenie wyższe
-Angielski B2
-Excel, Canva, Google Dysk, Ms. Office, Chat GPT.
-Doświadczenie w pracy biurowej, w dziale kadr i administracji - 2 lata.
Obsługa klienta pośrednia (Back Office) i bezpośrednia (Kasjer, Sprzedawca);
-Zdolności analityczne, ale w kreatywnej pracy też się sprawdzę (tworzenie grafik i tekstów).
Moje pozostałe atuty:
-Preferuję pracę solo, ale jestem świetnym graczem zespołowym: osobą ugodową, zawsze gotową do pomocy;
-Szybko się uczę i potrafię uczyć innych;
-Identyfikuję się z firmą i angażuję w pracę;
-Posiadam dużą tolerancję na powtarzalne i monotonne obowiązki;
-Mam realistyczne i niewygórowane oczekiwania finansowe.
PS. Ze względu na próby wyłudzenia danych, swoje dane osobowe i kontaktowe udzielam tyko firmom i tylko po weryfikacji nadesłanej oferty pracy.
Entry level jobs / stanowiska asystenckie, juniorskie.
-Wprowadzanie danych;
-Back Office;
-Obsługa klienta na czacie;
-Zarządzanie dokumentacją i bazami danych;
-Moderacja forum, grup na FB;
-Proste prace biurowe.
itp.
Rozważę też inne propozycje.
Moje doświadczenie zawodowe nie powala, posiadam za to cechy b.pożądane na rynku pracy.
Kultura osobista, etyka pracy, pokora, szacunek dla doświadczenia i pracy innych, umiejętność wyciągania wniosków z konstruktywnej krytyki, niekonfliktowość i brak roszczeniowej postawy - to moja wizytówka.
Krótko o mnie:
-Obecnie zajmuję się oceną Contentu (treści i zawartości stron internetowych).
-Wykształcenie wyższe
-Angielski B2
-Excel, Canva, Google Dysk, Ms. Office, Chat GPT.
-Doświadczenie w pracy biurowej, w dziale kadr i administracji - 2 lata.
Obsługa klienta pośrednia (Back Office) i bezpośrednia (Kasjer, Sprzedawca);
-Zdolności analityczne, ale w kreatywnej pracy też się sprawdzę (tworzenie grafik i tekstów).
Moje pozostałe atuty:
-Preferuję pracę solo, ale jestem świetnym graczem zespołowym: osobą ugodową, zawsze gotową do pomocy;
-Szybko się uczę i potrafię uczyć innych;
-Identyfikuję się z firmą i angażuję w pracę;
-Posiadam dużą tolerancję na powtarzalne i monotonne obowiązki;
-Mam realistyczne i niewygórowane oczekiwania finansowe.
PS. Ze względu na próby wyłudzenia danych, swoje dane osobowe i kontaktowe udzielam tyko firmom i tylko po weryfikacji nadesłanej oferty pracy.
Doświadczenie
10/2019 - obecnie
Samozatrudnienie
Content reviewer/Internet Assessor
Kursy i uprawnienia
09/2023
Akademia PARP
Ochrona danych osobowych w MSP (RODO)
04/2002
Certificate of Advance in English
11/2023
Excel w praktyce.
Data dodania ogłoszenia: 18.12.2023
Aktualizacja: 04.01.2024
Wróć do góry