Szukam pracy administracja , logistyka , rozliczenia , zarządzanie
Ogłoszenie nieaktualne
Szukam pracy administracja , logistyka , rozliczenia , zarządzanie
Wymiar pracy
Część etatu,
Sezonowa / Tymczasowa / Dodatkowa
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
Logistyka i planowanie,
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Zdalna,
Hybrydowa
Dzień dobry,
Szukam pracy na 1/2 bądź 3/4 etatu, hybrydowo w Gdyni bądź zdalnie.
Godziny mojej pracy mogą być elastyczne, mogę również pracować popołudniami bądź wieczorami, czasem też w weekendy.
Obszary w których szukam pracy to , administracja , biuro , logistyka, kadry i płace, rozliczenia, marketing oraz e- commerce ,wirtualna asysta.
O mnie:
Moje doświadczenie to prace w dziale administracyjnym, finansowym, obsłudze klienta oraz w międzynarodowym środowisku logistycznym i morskim. Jestem absolwentką studiów logistycznych.
Jestem osobą dobrze zorganizowaną ,kreatywną i elastyczną. Posiadam umiejętności analityczne , zarządzania oraz optymalizacji procesów. Potrafię budować trwałe relacje z klientami oraz efektywnie rozwiązywać problemy. Jestem osobą otwartą i gotową na nowe wyzwania zawodowe.
Interesuje się marketingiem internetowym i e-commerce. Obecnie ukierunkowałam moje działania na rozwój oraz szkolenie się w tym obszarze. Choć nie mam wcześniejszego doświadczenia w tej branży, jestem osobą, która szybko się uczy oraz przyswaja nowe umiejętności. Jestem otwarta na wyzwania i podjęcie pracy również w tym obszarze.
Posiadam zaawansowane umiejętności w obszarze oprogramowania biurowego, w tym pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz narzędzi do zarządzania dokumentacją.
Zarządzanie projektami :Asana, Trello
Program graficzny: Canva
Szukam pracy na 1/2 bądź 3/4 etatu, hybrydowo w Gdyni bądź zdalnie.
Godziny mojej pracy mogą być elastyczne, mogę również pracować popołudniami bądź wieczorami, czasem też w weekendy.
Obszary w których szukam pracy to , administracja , biuro , logistyka, kadry i płace, rozliczenia, marketing oraz e- commerce ,wirtualna asysta.
O mnie:
Moje doświadczenie to prace w dziale administracyjnym, finansowym, obsłudze klienta oraz w międzynarodowym środowisku logistycznym i morskim. Jestem absolwentką studiów logistycznych.
Jestem osobą dobrze zorganizowaną ,kreatywną i elastyczną. Posiadam umiejętności analityczne , zarządzania oraz optymalizacji procesów. Potrafię budować trwałe relacje z klientami oraz efektywnie rozwiązywać problemy. Jestem osobą otwartą i gotową na nowe wyzwania zawodowe.
Interesuje się marketingiem internetowym i e-commerce. Obecnie ukierunkowałam moje działania na rozwój oraz szkolenie się w tym obszarze. Choć nie mam wcześniejszego doświadczenia w tej branży, jestem osobą, która szybko się uczy oraz przyswaja nowe umiejętności. Jestem otwarta na wyzwania i podjęcie pracy również w tym obszarze.
Posiadam zaawansowane umiejętności w obszarze oprogramowania biurowego, w tym pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz narzędzi do zarządzania dokumentacją.
Zarządzanie projektami :Asana, Trello
Program graficzny: Canva
Kursy i uprawnienia
01/2021
Rekrutacja i selekcja personelu
01/2020
Pracownik działu płac i kadr
01/2020
Rozliczenia i fakturowanie
06/2023
E-commerce i marketing internetowy w małych i średnich przedsiębiorstwach
07/2023
Digital marketing
Data dodania ogłoszenia: 27.10.2023
Aktualizacja: 01.11.2023
Wróć do góry