Podejmę pracę na stanowisku biurowym/asystenckim

Ogłoszenie podstawowe

Podejmę pracę na stanowisku biurowym/asystenckim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa

Dzień dobry,

Podejmę pracę w charakterze pracownika biurowego, asystentki i tym pokrewne stanowiska.

Kilka słów o mnie:
- wiek: 36 lat
- wykształcenie: wyższe
- prawo jazdy kat. B
- znajomość pakietu Office, umiejętność współpracy w zespole, szybkie nawiązywanie kontaktów interpersonalnych, umiejętność redagowania pism, świetna organizacja czasu pracy, punktualność


Posiadane wykształcenie, wiedza zdobyta w czasie studiów i doświadczenia zawodowe pozwalają mi sądzić, że jestem odpowiednią osobą, aby pełnić funkcję pracownika biurowego czy asystentki.. Potrafię pracować w zespole i chętnie uczę się od innych. Jestem osobą otwartą i bezkonfliktową. Posiadam zdolności  analityczne i organizacyjne, a także duże doświadczenie w pracy biurowej.  Jestem odporna na stres, posiadam umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz pracą  pod presją  czasu. Należę do osób skutecznych, dokładnych i punktualnych. Cenię autorytety. Doskonale sobie radzę w samodzielnym planowaniu, organizacji miejsca i czasu pracy. Chciałabym podjąć pracę na tym stanowisku, gdyż posiadam zdolności interpersonalne, potrafię i lubię budować relacje międzyludzkie, a także posiadam doświadczenie na w/w stanowisku.. Cechuje mnie silna wewnętrzna motywacja w dążeniu do osiągania celów. Chętnie i  szybko się uczę. Jestem osobą ambitną, nastawioną na rozwój,  o ciekawych umiejętnościach i kompetencjach, co uważam za duży atut .
 

Dotychczasowe zajmowane przeze mnie stanowisko to Asystentka biurowa.

Do moich obowiązków należało m.in.:

- obsługa biurowo-kancelaryjna,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy (wystrój i estetyka biura),
- wsparcie i pomoc współpracownikom z innych działów,
- rejestrowanie, kserowanie, uzupełnianie i skanowanie dokumentacji oraz faktur,
- obsługa urządzeń biurowych (m.in. skaner, ksero, telefon itp),
- redagowanie pism do Klientów oraz Instytucji Państwowych,
- wstępny onboarding nowych pracowników (przekazanie materiałów biurowych itp),
- osobisty, telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami,
- przyjmowanie w siedzibie firmy Klientów i partnerów biznesowych – witanie, opieka i profesjonalna obsługa gości,
- rejestrowanie i prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących,
- nadzór nad obiegiem dokumentów i rejestrowanie ich w systemie,
- wprowadzanie danych do systemu
- przygotowywanie, segregacja i archiwizacja dokumentów,
- nadawanie i odbieranie przesyłek,
- osobisty i telefoniczny kontakt z kurierami,
- zaopatrzenie w artykuły i materiały administracyjne, spożywcze, biurowe

Jeżeli uznacie Państwo moje ogłoszenie  za godne uwagi, z przyjemnością bliżej zaprezentuję swoją osobę - przesyłając swoje CV.

Z poważaniem,
K.B.

Data dodania ogłoszenia: 03.03.2024

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
avatar

KB

Wybrane branże:

Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
p...@outlo... Wyświetl e-mail
Adres
Gdańsk
Wróć do góry