Asystent ds. handlowo-administracyjnych

Ogłoszenie nieaktualne

Asystent ds. handlowo-administracyjnych

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Produkcja
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Innotechnika sp. z o.o. firma z siedzibą w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni, poszukuje zaangażowanej osoby na stanowisko Asystenta ds. handlowo-administracyjnych.

Jeśli jesteś komunikatywny, zorganizowany i gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu!

Zadania:
• Przygotowywanie ofert handlowych.
• Zarządzanie bazą danych klientów.
• Nadzór oraz kontrola przetargów.
• Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami.

Oferujemy:
• Pracę w przyjaznej atmosferze.
• Prywatny pakiet medyczny.
• Wsparcie w rozwoju zawodowym, w tym w szkoleniach i edukacji językowej.

Wymagania:
• Doświadczenie w pracy biurowej.
• Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
• Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej.
• Oczekujemy praktycznej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającej swobodną komunikację z naszymi klientami i partnerami biznesowymi((min. B2)).

Jak aplikować?
Prosimy o przesłanie swojego CV na adres e-mail: [ukryte]
Temat maila powinien zawierać nazwę stanowiska oraz imię i nazwisko.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Innotechnika Sp. z o.o. z siedzibą w Gdynia w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Innotechnika Sp. z o.o. ,
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 27.10.2023

Wróć do góry