Dyrektor SP ZOZ Uzdrowisko Sopot w Sopocie
Ogłoszenie nieaktualne
Dyrektor SP ZOZ Uzdrowisko Sopot w Sopocie
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Opieka medyczna
Poziom stanowiska
Dyrektor / Prezes
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Wymagania niezbędne
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być doręczone listownie w terminie do dnia 29 września 2023 r. pod adresem:
Urząd Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
lub dostarczone osobiście do Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok..65, 1. piętro
w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko DYREKTORA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „UZDROWISKO SOPOT” W SOPOCIE”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich oferowanych stanowiskach pracy zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w miejskich jednostkach organizacyjnych oraz Praca w Urzędzie Miasta.
- wykształcenie wyższe magisterskie oraz ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie,
- co najmniej pięcioletni okres zatrudnienia w jednostce udzielającej świadczeń opieki zdrowotnej z zakresu leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej,
- co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiadanie wiedzy i doświadczenia dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora jednostki,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku, w szczególności aktów prawnych dotyczących lecznictwa uzdrowiskowego: ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej, o gminach uzdrowiskowych, o działalności leczniczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz przepisów dot. finansów publicznych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż. oraz kodeksu pracy,
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem branży turystycznej,
- umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników i szybkiego podejmowania decyzji,
- zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność,
- umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych,
- odporność emocjonalna i samokontrola,
- zaangażowanie w realizowaniu powierzonych zadań,
- umiejętność łagodzenia konfliktów,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, samodzielność, kreatywność,
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Kierowanie działalnością i realizacja zadań SPZOZ „Uzdrowisko Sopot” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
- Dysponowanie w ramach udzielonych upoważnień i pełnomocnictw środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wydatkowanie.
- Dbałość o jak najwyższą jakość wykonywanych przez SPZOZ świadczeń zdrowotnych.
- Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów zawartych przez SPZOZ.
- Planowanie i prowadzenie działań umożliwiających rozwój strukturalny SPZOZ, reagowanie na zmiany otoczenia Sanatorium w celu zapewnienia jego konkurencyjności.
- Negocjowanie kontraktów z płatnikami usług medycznych oraz określanie ilości oraz wartości udzielanych świadczeń medycznych z uwzględnieniem zakresów i rodzajów do rocznego Planu Finansowego Sanatorium.
- Prowadzenie całokształtu działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w ramach realizowanych zadań jednostki.
- Prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych dla projektów związanych z realizacją zadań jednostki.
- Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników SPZOZ oraz związanej z tym dokumentacji.
- Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników SPZOZ.
- Nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników.
- Należyte planowanie, organizowanie pracy SPZOZ i usprawnianie jego organizacji.
- Nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego obiektów i ich otoczenia.
- Zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
- Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości.
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zmienne tempo pracy,
- sytuacje stresowe,
- konieczność szybkiego reagowania,
- podejmowanie wiążących decyzji,
- praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie 8-godzinnym,
- praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami,
- miejsce wykonywania pracy: budynek SPZOZ „Uzdrowisko Sopot” przy ul. B. Chrobrego 6/8 w Sopocie oraz Sanatorium Uzdrowiskowym „Leśnik” przy ul. 23 Marca 105 w Sopocie (nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy).
- CV bez zdjęcia,
- list motywacyjny,
- pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju SPZOZ „Uzdrowisko Sopot” w Sopocie,
- podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
- referencje /fakultatywnie/,
- podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- podpisane oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia dających rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora jednostki,
- podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji,
- podpisane oświadczenie o obowiązku publikacji danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być doręczone listownie w terminie do dnia 29 września 2023 r. pod adresem:
Urząd Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
lub dostarczone osobiście do Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok..65, 1. piętro
w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko DYREKTORA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „UZDROWISKO SOPOT” W SOPOCIE”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich oferowanych stanowiskach pracy zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w miejskich jednostkach organizacyjnych oraz Praca w Urzędzie Miasta.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady (UE) z dnia 27.04.2016 r. informuję, iż Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oraz Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta, jest Urząd Miasta Sopotu z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, posiadający numer NIP 585-00-08-568 oraz numer REGON 000598492, reprezentowany przez: Prezydenta Miasta Sopotu Pana Jacka Karnowskiego.
1) Dane osobowe przetwarzane będą w celu: - realizacja procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oraz Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
2) Prezydent Miasta Sopotu wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres mailowy iod@sopot.pl, telefonicznie pod numerem 58 5213-669 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Zawarte w dokumentach aplikacyjnych dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
4) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
5) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, jednakże po zakończeniu procesu rekrutacji dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne w przypadku ich nie podania oferta pracy nie zostanie uwzględniona w procesie rekrutacji.
8) Zawarte w dokumentach aplikacyjnych dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
1) Dane osobowe przetwarzane będą w celu: - realizacja procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oraz Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
2) Prezydent Miasta Sopotu wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres mailowy iod@sopot.pl, telefonicznie pod numerem 58 5213-669 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Zawarte w dokumentach aplikacyjnych dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
4) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
5) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, jednakże po zakończeniu procesu rekrutacji dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne w przypadku ich nie podania oferta pracy nie zostanie uwzględniona w procesie rekrutacji.
8) Zawarte w dokumentach aplikacyjnych dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 14.09.2023
Aktualizacja: 18.09.2023
Wróć do góry