Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

Ogłoszenie nieaktualne

Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Programowanie
Poziom stanowiska
Specjalista

Co możesz u nas osiągnąć?

  • Możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie będącej liderem w branży Tworzymy systemy dla tysięcy osób, które każdego dnia używają przez wiele godzin naszego oprogramowania. Masz realny wpływ na poprawne funkcjonowania firm naszych Partnerów
  • Nie tylko "wsparcie techniczne”, ale też inne wyzwania Nie lubisz siedzieć tylko przy wsparciu technicznym? Rozumiemy to. Oferujemy i zapewniamy możliwość działania w różnych obszarach, w których będziesz się mógł rozwijać i spełniać.
  • Od pierwszego dnia zostaniesz objęty kompleksowym procesem onboardingu Wspólnie będziemy dążyć do tego, abyś poznał naszą firmę, zespół, wdrażane rozwiązania i stał się jak najlepszy w tym co robisz
  • Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT ( m.in. zdalnego wsparcia technicznego, serwisu oprogramowania, testowania ) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.
   Co jest mile widziane?
  • Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego Twoje dotychczasowe doświadczenie będzie pomocne przy codziennych angażach
  • Podstawowa znajomość w zakresie obsługi programów magazynowo-sprzedażowych Jeśli wcześniej korzystałeś z takiego rodzaju programu to takie doświadczenie będzie przydatne
  • Jeśli korzystałeś z branżowego oprogramowania dla firm z branży motoryzacyjnej Dodatkowy plus, jeśli znasz systemy z danymi serwisowo-naprawczymi, oprogramowanie diagnostyczne, programy i aplikacje do zarządzania serwisami
  • Zainteresowanie branżą IT i Automotive Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach
 

Umiejętności, które powinieneś posiadać:

  • Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku  Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
  • Płynność w obsłudze komputerów stacjonarnych, laptopów oraz urządzeń mobilnych Sprawnie i z łatwością obsługujesz te urządzenia oraz potrafisz zarządzać ustawieniami systemowymi
  • Zdolności komunikacyjne Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem
  • Zorientowanie na szukanie rozwiązań Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie
  • Umiejętności pracy zespołowej Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
Do Twoich obowiązków należeć będzie: 
  • Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania
  • Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników  Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania
  • Ewidencjonowanie i raportowanie obsługiwanych zgłoszeń Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować
  • Przeprowadzanie podstawowych testów nowych wersji oprogramowania Sprawdzasz i analizujesz poprawność działania rozwiązań IT oraz zgłaszasz wykryte problemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Udział w ciekawych projektach
  • Dodatkowe premie dotyczące projektów
  • Premie świąteczne
  • Rozwój zawodowy (profesjonalne szkolenia)
  • Udział w targach branżowych
  • Indywidualne zajęcia dot. nauki języków obcych
  • Wewnętrzne warsztaty podnoszące kwalifikacje
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multi sport, szkoła pływania
  • Karnety do kina i teatru
  • Imprezy integracyjne
  • Lokalizacja firmy blisko centrum
  • Pizza Day, świeże owoce
  • Komfortowe warunki pracy
  • Nowoczesny sprzęt komputerowy

Data dodania ogłoszenia: 02.02.2024

Aktualizacja: 02.03.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry