Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania
Ogłoszenie nieaktualne
Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Programowanie
Poziom stanowiska
Specjalista
Co możesz u nas osiągnąć?
- Możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie będącej liderem w branży Tworzymy systemy dla tysięcy osób, które każdego dnia używają przez wiele godzin naszego oprogramowania. Masz realny wpływ na poprawne funkcjonowania firm naszych Partnerów
- Nie tylko "wsparcie techniczne”, ale też inne wyzwania Nie lubisz siedzieć tylko przy wsparciu technicznym? Rozumiemy to. Oferujemy i zapewniamy możliwość działania w różnych obszarach, w których będziesz się mógł rozwijać i spełniać.
- Od pierwszego dnia zostaniesz objęty kompleksowym procesem onboardingu Wspólnie będziemy dążyć do tego, abyś poznał naszą firmę, zespół, wdrażane rozwiązania i stał się jak najlepszy w tym co robisz
- Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT ( m.in. zdalnego wsparcia technicznego, serwisu oprogramowania, testowania ) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.
- Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego Twoje dotychczasowe doświadczenie będzie pomocne przy codziennych angażach
- Podstawowa znajomość w zakresie obsługi programów magazynowo-sprzedażowych Jeśli wcześniej korzystałeś z takiego rodzaju programu to takie doświadczenie będzie przydatne
- Jeśli korzystałeś z branżowego oprogramowania dla firm z branży motoryzacyjnej Dodatkowy plus, jeśli znasz systemy z danymi serwisowo-naprawczymi, oprogramowanie diagnostyczne, programy i aplikacje do zarządzania serwisami
- Zainteresowanie branżą IT i Automotive Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach
Umiejętności, które powinieneś posiadać:
- Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
- Płynność w obsłudze komputerów stacjonarnych, laptopów oraz urządzeń mobilnych Sprawnie i z łatwością obsługujesz te urządzenia oraz potrafisz zarządzać ustawieniami systemowymi
- Zdolności komunikacyjne Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem
- Zorientowanie na szukanie rozwiązań Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie
- Umiejętności pracy zespołowej Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
- Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania
- Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania
- Ewidencjonowanie i raportowanie obsługiwanych zgłoszeń Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować
- Przeprowadzanie podstawowych testów nowych wersji oprogramowania Sprawdzasz i analizujesz poprawność działania rozwiązań IT oraz zgłaszasz wykryte problemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w ciekawych projektach
- Dodatkowe premie dotyczące projektów
- Premie świąteczne
- Rozwój zawodowy (profesjonalne szkolenia)
- Udział w targach branżowych
- Indywidualne zajęcia dot. nauki języków obcych
- Wewnętrzne warsztaty podnoszące kwalifikacje
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multi sport, szkoła pływania
- Karnety do kina i teatru
- Imprezy integracyjne
- Lokalizacja firmy blisko centrum
- Pizza Day, świeże owoce
- Komfortowe warunki pracy
- Nowoczesny sprzęt komputerowy
Data dodania ogłoszenia: 02.02.2024
Aktualizacja: 02.03.2024
Wróć do góry