Koordynator Technicznego Utrzymania Obiektów
Ogłoszenie nieaktualne
Koordynator Technicznego Utrzymania Obiektów
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Jesteśmy polską firmą z 15-letnim stażem na rynku - aktualnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu w Gdańsku jako
Koordynator Technicznego Utrzymania Obiektów.
Do głównych zadań na tym stanowisku należy koordynacja działań, które realizujemy w obiektach naszych klientów - od różnego rodzaju napraw, serwisów, przez realizację cyklicznych przeglądów technicznych, po koordynację napraw instalacji i urządzeń.
Naszymi klientami są sieci marek, będące liderami na rynku detalicznym - dbamy o nieprzerwane działanie ich obiektów i wspieramy realizację ich celów biznesowych. Nasze usługi realizujemy dzięki zbudowanej sieci serwisowej, oferującej klientom wiele kompetencji technicznych.
Wszystkie osoby posiadające ogólną lub specjalistyczną wiedzę techniczną, lubiące dynamiczną pracę, odnajdujące się w częstym kontakcie z innymi ludźmi, serdecznie zapraszamy do aplikowania!
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
Jakie kompetencje są niezbędne:
Mile widziane:
Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:
Koordynator Technicznego Utrzymania Obiektów.
Do głównych zadań na tym stanowisku należy koordynacja działań, które realizujemy w obiektach naszych klientów - od różnego rodzaju napraw, serwisów, przez realizację cyklicznych przeglądów technicznych, po koordynację napraw instalacji i urządzeń.
Naszymi klientami są sieci marek, będące liderami na rynku detalicznym - dbamy o nieprzerwane działanie ich obiektów i wspieramy realizację ich celów biznesowych. Nasze usługi realizujemy dzięki zbudowanej sieci serwisowej, oferującej klientom wiele kompetencji technicznych.
Wszystkie osoby posiadające ogólną lub specjalistyczną wiedzę techniczną, lubiące dynamiczną pracę, odnajdujące się w częstym kontakcie z innymi ludźmi, serdecznie zapraszamy do aplikowania!
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- Koordynacja bieżącego utrzymania technicznego obiektów – organizacja prac ekip serwisowych odpowiedzialnych za realizację cyklicznych przeglądów, napraw instalacji w obiektach naszych klientów (sklepy wielkopowierzchniowe).
- Przydzielanie zleceń serwisowych ekipom, nadzór nad terminowym wykonaniem prac.
- Kontakt z klientami i serwisami w zakresie codziennej współpracy
- Przyjmowanie zgłoszeń (mail, telefon, platforma serwisowa) oraz koordynowanie prac zgodnie z zakresem umowy.
- Planowanie i kontrolowanie postępów prac prowadzonych przez serwisy.
- Dbanie o kompletację dokumentacji/protokołów do zleceń w systemie.
- Raportowanie wykonanych prac w systemie zgłoszeniowym.
- Aktywna współpraca z innymi działami firmy.
Jakie kompetencje są niezbędne:
- Doświadczenie w pracy związanej z koordynacją zadań w branży technicznej lub utrzymaniu technicznym obiektów.
- Wiedza techniczna, mile widziane wykształcenie techniczne, specjalizacja w konkretnej dziedzinie, np. elektryce, hydraulice etc.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów, zdolność reagowania na nagłe sytuacje.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, szybka nauka obsługi nowych systemów.
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, serwisami oraz współpracownikami
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem oraz zdolność reagowania na jego potrzeby.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość oraz sprawność w określaniu priorytetów kolejności powierzonych zadań.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z serwisami/ podwykonawcami.
- Prawo jazdy kategorii B.
Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:
- Prywatna opieka medyczna plus karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie.
- Indywidualny proces wdrożenia przed przejęciem obowiązków, następnie stałe wsparcie lidera.
- Szkolenia techniczne teoretyczne i praktyczne pozwalające poznać specyfikę i rozwijać wiedzę w branży technicznej.
- Nieformalna atmosfera pracy i pełna swoboda ubioru.
- Dogodna lokalizacja (siedziba firmy znajduje się w galerii handlowej w centrum Wrzeszcza, blisko dworca SKM).
- Możliwość pracy hybrydowej.
Data dodania ogłoszenia: 08.01.2024
Aktualizacja: 16.02.2024
Wróć do góry