Koordynator Technicznego Utrzymania Obiektów

Ogłoszenie nieaktualne

Koordynator Technicznego Utrzymania Obiektów

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa

Jesteśmy polską firmą z 15-letnim stażem na rynku - aktualnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu w Gdańsku jako 
Koordynator Technicznego Utrzymania Obiektów.
 
Do głównych zadań na tym stanowisku należy koordynacja działań, które realizujemy w obiektach naszych klientów - od różnego rodzaju napraw, serwisów, przez realizację cyklicznych przeglądów technicznych, po koordynację napraw instalacji i urządzeń.
Naszymi klientami są sieci marek, będące liderami na rynku detalicznym - dbamy o nieprzerwane działanie ich obiektów i wspieramy realizację ich celów biznesowych. Nasze usługi realizujemy dzięki zbudowanej sieci serwisowej, oferującej klientom wiele kompetencji technicznych.
Wszystkie osoby posiadające ogólną lub specjalistyczną wiedzę techniczną, lubiące dynamiczną pracę, odnajdujące się w częstym kontakcie z innymi ludźmi, serdecznie zapraszamy do aplikowania!

Za co będziesz odpowiedzialny/a:
  • Koordynacja bieżącego utrzymania technicznego obiektów – organizacja prac ekip serwisowych odpowiedzialnych za realizację cyklicznych przeglądów, napraw instalacji w obiektach naszych klientów (sklepy wielkopowierzchniowe).
  • Przydzielanie zleceń serwisowych ekipom, nadzór nad terminowym wykonaniem prac.
  • Kontakt z klientami i serwisami w zakresie codziennej współpracy
  • Przyjmowanie zgłoszeń (mail, telefon, platforma serwisowa) oraz koordynowanie prac zgodnie z zakresem umowy.
  • Planowanie i kontrolowanie postępów prac prowadzonych przez serwisy.
  • Dbanie o kompletację dokumentacji/protokołów do zleceń w systemie.
  • Raportowanie wykonanych prac w systemie zgłoszeniowym.
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy.

Jakie kompetencje są niezbędne:
  • Doświadczenie w pracy związanej z koordynacją zadań w branży technicznej lub utrzymaniu technicznym obiektów.
  • Wiedza techniczna, mile widziane wykształcenie techniczne, specjalizacja w konkretnej dziedzinie, np. elektryce, hydraulice etc.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów, zdolność reagowania na nagłe sytuacje.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, szybka nauka obsługi nowych systemów.
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, serwisami oraz współpracownikami
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem oraz zdolność reagowania na jego potrzeby.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość oraz sprawność w określaniu priorytetów kolejności powierzonych zadań.
 
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z serwisami/ podwykonawcami.
  • Prawo jazdy kategorii B.

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:
  • Prywatna opieka medyczna plus karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie. 
  • Indywidualny proces  wdrożenia przed przejęciem obowiązków, następnie stałe wsparcie lidera.
  • Szkolenia techniczne teoretyczne i praktyczne pozwalające poznać specyfikę i rozwijać wiedzę w branży technicznej.
  • Nieformalna atmosfera pracy i pełna swoboda ubioru.
  • Dogodna lokalizacja (siedziba firmy znajduje się w galerii handlowej w centrum Wrzeszcza, blisko dworca SKM).
  • Możliwość pracy hybrydowej.

Data dodania ogłoszenia: 08.01.2024

Aktualizacja: 16.02.2024

Wróć do góry