Manager e-commerce i marketingu

Ogłoszenie nieaktualne

Manager e-commerce i marketingu

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Marketing
Charakter pracy
Zdalna

Wymagane kwalifikacje

  • Wysokie poczucie odpowiedzialności i ambicja do realizacji wyznaczonego celu;
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów;
  • Pozytywne i kreatywne usposobienie;
  • Potwierdzone doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
  • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego MS office, narzędzi analitycznych e-commerce ( GA, GAds, GMC, Meta, SEO)
  • Znajomość rynku usług medycznych; 
  • Umiejętność logicznego i kreatywnego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę, terminowość, solidność, wysoki poziom kultury osobistej,
  • Poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę,

Główne obowiązki i zakres realizowany zadań

  • Opracowywanie taktyki i egzekucja działań sprzedażowych i marketingowych Polmed w internecie;
  • Definiowanie, planowanie, nadzorowanie i optymalizowanie procesów e-commerce;
  • Zarządzenie budżetem;
  • Zarządzanie zespołem; Współpraca z agencją i partnerami zewnętrznymi;
  • Decyzyjność, przedsiębiorczość i realny wpływ na definiowanie kierunków rozwoju marki,
Zakres realizowanych zadań
  • Zarządzanie zespołem i budżetem;
  • Odpowiedzialność działanie i rozwój i performance portali Polmed;
  • Odpowiedzialność za planowanie, monitorowanie i egzekucję celi sprzedażowych i jakościowych marki;
  • Współtworzenie strategii sprzedażowej i marketingowej;
  • Planowanie i egzekucja działań operacyjnych;
  • Nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce – zdefiniowanie, egzekucja, monitoring;
  • Współpraca z zespołem odpowiadającym za techniczne kwestie;
  • Prowadzonych działań organicznych i płatnych;
  • Raportowaniu wyników;
  • Sprawna egzekucja zaplanowanych działań;
  • Współpraca z Kierownikami i e-koordynatorami and aktualnością danych na www i w Google (lekarze, CM, oferty specjalne, cenniki);
  • Współpraca z agencją i partnerami zewnętrznymi;
KPI:
  • Wzrost sprzedaży sklepu internetowego,
  • Wzrost liczby klientów i transakcji;
  • Realizacja celi budżetowych;

Warunki pracy/wyposażenie:

  • Komputer, praca w trybie hybrydowym lub zdalnie

Data dodania ogłoszenia: 22.12.2023

Aktualizacja: 20.01.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry