Młodszy Kierownik ds. Klientów Kluczowych

Ogłoszenie nieaktualne

Młodszy Kierownik ds. Klientów Kluczowych

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Nr ref: 08/2024

Młodszy Kierownik ds. Klientów Kluczowych

Podstawowe informacje

  • Miejsce pracy: Gdynia
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Godziny pracy: elastyczny start między 7 a 9

Twój zakres obowiązków

  • zarządzenie współpracą z wybranymi grupami klientów w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym
  • utrzymywanie stałych relacji z obecnymi i nowymi klientami
  • rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych
  • realizacja planu oraz celów sprzedażowych
  • bieżące ofertowanie, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz kreowanie akcji promocyjnych i sprzedażowych
  • przygotowywanie estymacji zapotrzebowania na towar (prognozy produkcyjne) oraz analiz sprzedażowych (praca w arkuszu Excel oraz w systemie ERP)
  • reprezentowanie firmy na targach zagranicznych oraz podczas wyjazdów służbowych
  • monitorowanie działań konkurencji i śledzenie trendów branżowych
  • inne działania maksymalizujące sprzedaż na rynkach zagranicznych

Nasze wymagania

  • kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży i kontaktach z klientami zagranicznymi na stanowisku samodzielnego specjalisty
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • silna orientacja na osiąganie celów oraz realizację postawionych planów sprzedażowych
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz skuteczność
  • konsekwencja oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • umiejętność współpracy i budowania trwałych relacji biznesowych
  • analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
  • bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel i PowerPoint)

To oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów naszych przyszłych pracowników.

KONTAKT DO REKRUTERA
Natalia Kazanowska
HR Biznes Partner
email: [ukryte]
tel.: 58 666 7264

Data dodania ogłoszenia: 14.02.2024

Wróć do góry