Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

Ogłoszenie nieaktualne

Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Programowanie
Poziom stanowiska
Specjalista

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.
  • Znajomość działania sieci WAN-LAN, konfigurowanie i diagnozowanie różnego rodzaju sprzętu sieciowego, doświadczenie w pracy z IP – warunek konieczny.
  • Swobodne wypowiadanie się w języku polskim, swoboda poruszania się i korzystania z Internetu, komputera – aplikacje biurowe – warunek konieczny.
  • Otwartość i swoboda komunikacji.
  • Mile widziana znajomość działania technologii VoIP.

Główne zadania:

  • Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem.
  • Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji.
  • Aktywacja i modyfikacja usług klientów.

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń.

Data dodania ogłoszenia: 05.02.2024

Aktualizacja: 05.03.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry