Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego
Ogłoszenie nieaktualne
Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Programowanie
Poziom stanowiska
Specjalista
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.
- Znajomość działania sieci WAN-LAN, konfigurowanie i diagnozowanie różnego rodzaju sprzętu sieciowego, doświadczenie w pracy z IP – warunek konieczny.
- Swobodne wypowiadanie się w języku polskim, swoboda poruszania się i korzystania z Internetu, komputera – aplikacje biurowe – warunek konieczny.
- Otwartość i swoboda komunikacji.
- Mile widziana znajomość działania technologii VoIP.
Główne zadania:
- Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem.
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji.
- Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
Oferujemy:
- Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń.
Data dodania ogłoszenia: 05.02.2024
Aktualizacja: 05.03.2024
Wróć do góry