Pracownik sekretariatu w Kancelarii Notarialnej

Ogłoszenie nieaktualne

Pracownik sekretariatu w Kancelarii Notarialnej

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Prawo
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Kancelaria Notarialna w Rumi zatrudni pracownika biurowego.

Zakres obowiązków: 
  • obsługa sekretariatu,
  • prowadzenie elektronicznego Repertorium,
  • przygotowywanie wypisów aktów notarialnych,
  • bezpośredni kontakt z klientem - kompletowanie, analiza i weryfikacja dokumentów przedłożonych przez klientów,
  • obsługa korespondencji,
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych (w szczególności Word),
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • gotowość do nauki,
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków.
Mile widziane doświadczenie w pracy w Kancelarii Notarialnej i znajomość obsługi elektronicznego repertorium.

Prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres:  [ukryte]  


 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 18.06.2023

Wróć do góry