Pracownik sekretariatu w Kancelarii Notarialnej
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik sekretariatu w Kancelarii Notarialnej
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Prawo
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Kancelaria Notarialna w Rumi zatrudni pracownika biurowego.
Zakres obowiązków:
Prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: [ukryte]
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu,
- prowadzenie elektronicznego Repertorium,
- przygotowywanie wypisów aktów notarialnych,
- bezpośredni kontakt z klientem - kompletowanie, analiza i weryfikacja dokumentów przedłożonych przez klientów,
- obsługa korespondencji,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych (w szczególności Word),
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do nauki,
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków.
Prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: [ukryte]
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 18.06.2023
Wróć do góry