Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
  • Bogate, praktyczne doświadczenie w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • Silne predyspozycje i dobre rozumienie aspektów komunikacyjnych zaangażowania zainteresowanych stron (odbiorcy wewnętrzni i zewnętrzni)
  • Doświadczenie we wdrażaniu strategii komunikacyjnych oraz obszarze PR
  • Doświadczenie w prowadzeniu profili w SoMe – dobór odpowiednich treści i grafik do odpowiedniego kanału i grupy odbiorców
  • Zarządzanie wewnętrznym intranetem
  • Umiejętność i pasja w tworzeniu angażujących dla czytelnika treści, umiejętność tworzenia materiałów reklamowo-komunikacyjnych
  • Planowanie, redagowanie i przygotowanie treści na potrzeby różnych wewnętrznych i zewnętrznych kanałów komunikacyjnych (intranet, portal internetowy, biuletyny, spotkania bezpośrednie i wirtualne, itp.)
  • Wiedza i doświadczenie w obszarze raportowania niefinansowego (CSR / ESG) mile widziana
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, znajomość programów graficznych mile widziana

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie raportować do Kierownika Komunikacji oraz odpowiadać za utrzymanie i rozwój komunikacji w ramach organizacji za pomocą dostępnych technologii.

Twoje zadania:

  • Zbieranie, opracowywanie i redagowanie informacji istotnych dla pracowników, współpracowników, kandydatów do pracy
  • Dobór odpowiedniej formy i kanału komunikacji w zależności od jej treści i odbiorców
  • Kreowanie i publikowanie treści informacyjnych i promocyjnych na zewnętrznych i wewnętrznych kanałach informacyjnych
  • Tworzenie i realizacja kampanii employer brandingowych i badanie ich efektywności
  • Rozwój obecnych narzędzi oraz wdrażanie nowych rozwiązań
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Organizacji
  • Współpraca ze środowiskiem akademickim, organizacjami i udział w wydarzeniach studenckich i uczelnianych
  • Współtworzenie i realizacja działań angażujących pracowników organizacji
  • Planowanie i koordynacja udziału firmy w zewnętrznych wydarzeniach wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz organizowanie wewnętrznych eventów
  • Współtworzenie profili firmowych w Social Mediach (LinkedIn, Facebook) - przygotowanie kontentu i grafik
  • Współpraca przy różnego rodzaju materiałach wizerunkowych

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów
  • Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych eTutor
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • Komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji
  • Parking dla pracowników

Data dodania ogłoszenia: 21.02.2024

Aktualizacja: 21.03.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry