Specjalista ds. Digital Marketingu
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. Digital Marketingu
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.
W tej chwili dla naszego Klienta, firmy ERGO Ubezpieczenia Podróży, działającej na polskim rynku od 2004 roku poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Digital Marketingu
Gdańsk
Zapewniamy
· zatrudnienie w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku
· pracę w dobrze zlokalizowanym i skomunikowanym biurze
· umowę o pracę (pierwsza na okres 6 miesięcy, druga na rok lub czas nieokreślony)
· elastyczne godziny pracy (możesz zaczynać między 7.30 a 9.30)
· pracę w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym i kompetentnym zespole
· pakiet dodatkowych świadczeń (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie do okularów, upominki świąteczne, karta lunchowa w wysokości 300 zł miesięcznie)
Do Twoich zadań będzie należało
· prowadzenie bieżących zadań dla działu sprzedaży (tworzenie prezentacji produktowych, koordynowanie cyklicznych zamówień na materiały marketingowe) lub odpowiadanie za realizację nowych materiałów informacyjncyjnych, czy produktowych dla agencyjnej sieci sprzedaży
· uczestniczenie w cyklicznych akcjach czy wydarzeniach, w zakresie reklamy, promocji wizerunku czy obecności naszych pracowników
· przygotowywanie zestawień, raportów, opracowywanie wyników ankiet
· wspieranie kolegów i koleżanki z zespołu w ich codziennej pracy
U kandydatów zwracamy uwagę na
· doświadczenie w analityce internetowej - potrafisz tworzyć i weryfikować raporty kampanii PPC (Google Ads, Fb Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) oraz wiesz jak analizować mediaplany kampanii internetowych
· znajomość narzędzi: Google, Meta, Bing (Analytics, Search Console, Facebook Business, Google Tag Manager, Looker)
· wysokie zdolności analitycznie oraz umiejętność wyciągania wniosków z dostępnych danych sugerując stosowne rekomendacje
· Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie lub wiedza jak tworzyć kampanie e-mail marketingowe oraz jak monitorować ich efektywność przy wykorzystaniu narzędzi do automatyzacji marketingu
· dobra znajomość języka angielskiego
Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097.
www.jobhouse.pl
W tej chwili dla naszego Klienta, firmy ERGO Ubezpieczenia Podróży, działającej na polskim rynku od 2004 roku poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Digital Marketingu
Gdańsk
Zapewniamy
· zatrudnienie w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku
· pracę w dobrze zlokalizowanym i skomunikowanym biurze
· umowę o pracę (pierwsza na okres 6 miesięcy, druga na rok lub czas nieokreślony)
· elastyczne godziny pracy (możesz zaczynać między 7.30 a 9.30)
· pracę w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym i kompetentnym zespole
· pakiet dodatkowych świadczeń (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie do okularów, upominki świąteczne, karta lunchowa w wysokości 300 zł miesięcznie)
Do Twoich zadań będzie należało
· prowadzenie bieżących zadań dla działu sprzedaży (tworzenie prezentacji produktowych, koordynowanie cyklicznych zamówień na materiały marketingowe) lub odpowiadanie za realizację nowych materiałów informacyjncyjnych, czy produktowych dla agencyjnej sieci sprzedaży
· uczestniczenie w cyklicznych akcjach czy wydarzeniach, w zakresie reklamy, promocji wizerunku czy obecności naszych pracowników
· przygotowywanie zestawień, raportów, opracowywanie wyników ankiet
· wspieranie kolegów i koleżanki z zespołu w ich codziennej pracy
U kandydatów zwracamy uwagę na
· doświadczenie w analityce internetowej - potrafisz tworzyć i weryfikować raporty kampanii PPC (Google Ads, Fb Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) oraz wiesz jak analizować mediaplany kampanii internetowych
· znajomość narzędzi: Google, Meta, Bing (Analytics, Search Console, Facebook Business, Google Tag Manager, Looker)
· wysokie zdolności analitycznie oraz umiejętność wyciągania wniosków z dostępnych danych sugerując stosowne rekomendacje
· Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie lub wiedza jak tworzyć kampanie e-mail marketingowe oraz jak monitorować ich efektywność przy wykorzystaniu narzędzi do automatyzacji marketingu
· dobra znajomość języka angielskiego
Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097.
www.jobhouse.pl
Data dodania ogłoszenia: 15.02.2024
Aktualizacja: 01.03.2024
Wróć do góry