Specjalista ds. Digital Marketingu

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Digital Marketingu

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.
W tej chwili dla naszego Klienta, firmy ERGO Ubezpieczenia Podróży, działającej na polskim rynku od 2004 roku poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 
Specjalista ds. Digital Marketingu
Gdańsk
Zapewniamy
·      zatrudnienie w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku
·      pracę w dobrze zlokalizowanym i skomunikowanym biurze
·      umowę o pracę (pierwsza na okres 6 miesięcy, druga na rok lub czas nieokreślony)
·      elastyczne godziny pracy (możesz zaczynać między 7.30 a 9.30)
·      pracę w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym i kompetentnym zespole
·      pakiet dodatkowych świadczeń (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie do okularów, upominki świąteczne, karta lunchowa w wysokości 300 zł miesięcznie)
Do Twoich zadań będzie należało
·      prowadzenie bieżących zadań dla działu sprzedaży (tworzenie prezentacji produktowych, koordynowanie cyklicznych zamówień na materiały marketingowe) lub odpowiadanie za realizację  nowych materiałów informacyjncyjnych, czy produktowych dla agencyjnej sieci sprzedaży
·      uczestniczenie w cyklicznych akcjach czy wydarzeniach,  w zakresie reklamy, promocji wizerunku czy obecności naszych pracowników 
·   przygotowywanie zestawień, raportów, opracowywanie wyników ankiet
·      wspieranie kolegów i koleżanki z zespołu w ich codziennej pracy 
 
 
U kandydatów zwracamy uwagę na
·   doświadczenie w analityce internetowej -  potrafisz tworzyć i weryfikować raporty kampanii PPC (Google Ads, Fb Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) oraz wiesz jak analizować mediaplany kampanii internetowych
·    znajomość narzędzi: Google, Meta, Bing (Analytics, Search Console, Facebook Business, Google Tag Manager, Looker)
·     wysokie zdolności analitycznie oraz umiejętność wyciągania wniosków z dostępnych danych sugerując stosowne rekomendacje
·     Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie lub wiedza jak tworzyć kampanie e-mail marketingowe oraz jak monitorować ich efektywność przy wykorzystaniu narzędzi do automatyzacji marketingu
·    dobra znajomość języka angielskiego
 
 
Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097.
 
www.jobhouse.pl

Data dodania ogłoszenia: 15.02.2024

Aktualizacja: 01.03.2024

Wróć do góry