Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Hotelarstwo,
Turystyka
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Cześć!
Zajmujemy się wynajmem luksusowych apartamentów w Sopocie i Gdańsku.
Poszukujemy nowego członka do naszego zespołu, także czekamy na Twoją aplikację ;)
Szukamy:
Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Centrum dowodzenia: Sopot
Zajmiesz się:
· zakwaterowaniem, wykwaterowaniem i bieżącą obsługą gości w apartamentach,
· obsługą systemu rezerwacyjnego,
· telefoniczną i mailową obsługą klientów,
· budowaniem i utrzymaniem długotrwałych relacji z klientami,
· drobnymi sprawami bieżącymi.
Co warto umieć?
· min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta/recepcjonisty,
· komunikować się werbalnie i niewerbalnie w j. polskim, żebyśmy się jakoś dogadali,
· znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 pozwalająca na swobodną obsługę klientów,
· łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
· organizować rzeczywistość i pracę ;),
· dyspozycyjność,
· prawo jazdy kat. B.
W zamian dajemy:
· pracę na pełen etat,
· szkolenie i pomocną dłoń kolegów i koleżanek z zespołu :),
· kawę i herbatę za free :),
· wszystkie graty niezbędne do działania,
· niezbyt poważną atmosferę, w niezbyt starym zespole,
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/tkami.
1. Administratorem Pani/a danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym jest Fuerta Sp. z o.o., NIP: 585-146-27-66 z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 54, 81-771 Sopot.
2. W sprawach związanych z Pani/a danymi może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: [ukryte] .
3. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne realizacji procesu rekrutacji. W przypadku niepodania danych zgłoszenie rekrutacyjne nie będzie procedowane.
4. Dane nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
5. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do żadnej organizacji międzynarodowej.
6. Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy, licząc od momentu zakończenia procesu rekrutacji.
7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich przeniesienia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcia zgody można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [ukryte] . Przysługuje Pani/u także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Dane nie będą podlegały procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.
Zajmujemy się wynajmem luksusowych apartamentów w Sopocie i Gdańsku.
Poszukujemy nowego członka do naszego zespołu, także czekamy na Twoją aplikację ;)
Szukamy:
Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Centrum dowodzenia: Sopot
Zajmiesz się:
· zakwaterowaniem, wykwaterowaniem i bieżącą obsługą gości w apartamentach,
· obsługą systemu rezerwacyjnego,
· telefoniczną i mailową obsługą klientów,
· budowaniem i utrzymaniem długotrwałych relacji z klientami,
· drobnymi sprawami bieżącymi.
Co warto umieć?
· min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta/recepcjonisty,
· komunikować się werbalnie i niewerbalnie w j. polskim, żebyśmy się jakoś dogadali,
· znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 pozwalająca na swobodną obsługę klientów,
· łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
· organizować rzeczywistość i pracę ;),
· dyspozycyjność,
· prawo jazdy kat. B.
W zamian dajemy:
· pracę na pełen etat,
· szkolenie i pomocną dłoń kolegów i koleżanek z zespołu :),
· kawę i herbatę za free :),
· wszystkie graty niezbędne do działania,
· niezbyt poważną atmosferę, w niezbyt starym zespole,
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/tkami.
1. Administratorem Pani/a danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym jest Fuerta Sp. z o.o., NIP: 585-146-27-66 z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 54, 81-771 Sopot.
2. W sprawach związanych z Pani/a danymi może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: [ukryte] .
3. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne realizacji procesu rekrutacji. W przypadku niepodania danych zgłoszenie rekrutacyjne nie będzie procedowane.
4. Dane nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
5. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do żadnej organizacji międzynarodowej.
6. Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy, licząc od momentu zakończenia procesu rekrutacji.
7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich przeniesienia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcia zgody można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [ukryte] . Przysługuje Pani/u także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Dane nie będą podlegały procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.
Prosimy o dodanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta ogłoszonym dnia 09.08.2023r., prowadzonym przez firmę Fuerta Sp. z o.o. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 09.08.2023
Aktualizacja: 09.08.2023
Wróć do góry