Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
- znajomość języka niemieckiego min. poziom B2 – warunek konieczny
- bardzo dobra znajomość MS Excel – warunek konieczny
- doświadczenie we wsparciu sprzedaży na stanowisku specjalisty, preferowane na rynkach zagranicznych
- umiejętność analitycznego myślenia, zdolności do pracy na liczbach
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, na kilku projektach jednocześnie
- zaradność, systematyczność i dokładność
- doświadczenie w pracy z systemem ERP
- prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów, potwierdzanie wysyłek
- bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych, w tym m.in. faktury, specyfikacje, listy załadunkowe, dokumenty wymagane do odpraw celnych
- współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
- praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel, w tym m.in. sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
- zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej liderem w branży zabawek
- możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Data dodania ogłoszenia: 22.11.2023
Aktualizacja: 21.12.2023
Wróć do góry