Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista

  • znajomość języka niemieckiego min. poziom B2 – warunek konieczny
  • bardzo dobra znajomość MS Excel – warunek konieczny
  • doświadczenie we wsparciu sprzedaży na stanowisku specjalisty, preferowane na rynkach zagranicznych
  • umiejętność analitycznego myślenia, zdolności do pracy na liczbach
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, na kilku projektach jednocześnie
  • zaradność, systematyczność i dokładność
Dodatkowe atuty
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP

  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów, potwierdzanie wysyłek
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych, w tym m.in. faktury, specyfikacje, listy załadunkowe, dokumenty wymagane do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel, w tym m.in. sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów

  • zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej liderem w branży zabawek
  • możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Nr. ref.: Dział Sprzedaży Europejsko-Amerykańskiej/ Sekcja Europa Zachodnia

Data dodania ogłoszenia: 22.11.2023

Aktualizacja: 21.12.2023

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry