Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista

Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu

  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
  • Lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje
  • Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystać
  • Jesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
  • Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
  • Chcesz się rozwijać

Twoja misja Budowanie, wraz z pozostałymi członkami zespołu hotelowego, odczuwalnej dla gości atmosfery zadowolenia i wygody. Zarządzanie e-reputacją hotelu oraz odpowiedzialność za udzielanie odpowiedzi na recenzje, ankiety i posty. Współkreowanie społecznej obecności i wizerunku hotelu w mediach społecznościowych poprzez rozwijanie i zwiększenie ruchu kanałów internetowych oraz zbudowanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami. 

Jak o ciebie zadbamy

  • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
  • Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport

Nr. ref.: GES/0124/NGC

Data dodania ogłoszenia: 26.01.2024

Aktualizacja: 24.02.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry