Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
- Lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje
- Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystać
- Jesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
- Chcesz się rozwijać
Twoja misja Budowanie, wraz z pozostałymi członkami zespołu hotelowego, odczuwalnej dla gości atmosfery zadowolenia i wygody. Zarządzanie e-reputacją hotelu oraz odpowiedzialność za udzielanie odpowiedzi na recenzje, ankiety i posty. Współkreowanie społecznej obecności i wizerunku hotelu w mediach społecznościowych poprzez rozwijanie i zwiększenie ruchu kanałów internetowych oraz zbudowanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami.
Jak o ciebie zadbamy
- Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
- Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Data dodania ogłoszenia: 26.01.2024
Aktualizacja: 24.02.2024
Wróć do góry