Specjalista ds. contentu i SEO

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. contentu i SEO

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Programowanie
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna

Wymagane kwalifikacje

  • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego MS office,
  • Znajomość rynku usług medycznych;
  • Wiedza na temat optymalizacji stron internetowych (zarówno on-site, jak i off-site oraz związana z poziomem technicznym);
  • Umiejętność obsługi systemów CMS, czyli zarządzania treścią (np. WordPress);
  • Znajomość podstaw tworzenia contentu wspierającego SEO;
  • Dobra obsługa narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) i znajomość ważnych narzędzi SEO (np. Senuto, Ahrefs, Google Search Console
  • Umiejętność logicznego i kreatywnego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę, terminowość, solidność, wysoki poziom kultury osobistej,
  • Poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę,
  • Zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków oraz kreowania rozwiązań,

Główne obowiązki i zakres realizowany zadań

  • Zarządzanie treścią portalu;
  • Tworzenie, redagowanie i wprowadzanie treści na stronę;
  • Optymalizacja serwisu pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych,
  • Tworzenie treści SEO-Friendly na stronę (artykuły, opisy, dedykowane podstrony),
  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi i innymi działami Firmy.
Zakres realizowanych zadań
  • Aktualizacja treści strony internetowej,
  • Zarządzanie www, wizytówkami – aktualizacja danych,
  • Odpowiedzialność za komunikowane treści na stronie: oferta, artykuły blogowe, landing page, inne podstrony.
  • Planning treści na blog
  • Współredagowanie treści do mediów społecznościowych i newsletterów,
  • Tworzenie tekstów zgodnie ze strategią i zasadami SEO,
  • Zgłaszanie błędów i poprawek, testowanie zmian, zbieranie i przygotowanie danych;
  • Analiza efektywności i optymalizacji powierzonych działań.
  • Spraw egzekucja zaplanowanych działań;
  • Współpraca z Kierownikami i e-koordynatorami and aktualnością danych na www i w Google (lekarze, CM, oferty specjalne, cenniki);
  • Współpraca z agencją i partnerami zewnętrznymi;
KPI 
  • Wzrost sprzedaży sklepu internetowego,
  • Wzrost współczynnika ruchu organicznego,
  • Poprawa metryk: Core Web Vitals

Warunki pracy/wyposażenie:

  • Komputer, praca w trybie hybrydowym

Data dodania ogłoszenia: 22.12.2023

Aktualizacja: 20.01.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry