Specjalista ds. kontrolingu
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. kontrolingu
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Kontroling
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.
Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.
Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
Jakie kompetencje są niezbędne:
Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:
Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.
Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby organizacji i Zarządu.
- Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji, analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
- Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, budżetu kroczącego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
- Przygotowywanie kalkulacji i analiz danych operacyjnych i finansowych.
- Nadzór nad prawidłowością księgowań przychodów i kosztów.
- Uczestniczenie w procesie raportowania miesięcznego, przygotowywanie raportów, komunikacja z biznesem, tworzenie uzasadnień biznesowych odchyleń realizacji planu.
- Obsługę narzędzi kontrolingowych.
Jakie kompetencje są niezbędne:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (preferowane kierunki: Finanse/Ekonomia/Zarządzanie/Matematyka).
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, mile widziane w zespole kontrolingu/w analizach finansowych.
- Wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej.
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel na wysokim poziomie.
- Doświadczenie w obsłudze systemów finansowo-księgowych, systemów BI, programu Qlik, mile widziane zainteresowanie systemami BI.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz zdolność formułowania wniosków.
- Dokładność, komunikatywność, nastawione na pracę zespołową.
Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:
- Hybrydowy tryb pracy. Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu pracującego w biurze w Gdańsku, jesteśmy jednak otwarci na hybrydowy model pracy po okresie wdrożenia.
- Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie.
- Swobodną atmosferę pracy.
- Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem.
- Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy.
- Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły.
- Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe.
- Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów.
Data dodania ogłoszenia: 08.11.2023
Wróć do góry